دانلود کتاب صوتی قلاب با صدای محسن خدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قلاب اثر نیر ایال

دانلود و خرید کتاب صوتی قلاب

معرفی کتاب صوتی قلاب

کتاب صوتی قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه‌روز درگیر کند نوشته‌ی نیر ایال با همکاری رایان هوور است که جزو بهترین کتاب‌های حوزه‌ی کسب‌وکار، به رای مخاطبان سایت Goodreads و کتاب منتخب سال آمازون از دیدگاه خوانندگان حرفه‌ای شده است.

 درباره کتاب صوتی قلاب

نویسندگان این کتاب، تلاش کرده‌اند تا مدلی در کسب‌وکار به نام «قلاب» را به مخاطبان معرفی کنند. این مدل به طور ماهرانه‌ رفتار مشتری در فرآیند خرید را تحلیل می‌کند و به شما تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهد که بتوانید برای همیشه در مخاطبانتان ایجاد وابستگی کنید و آن‌ها را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید

مدل قلاب، منطقی را که پشت طراحی بسیاری از محصولات و خدمات موفق هست، توضیح می‌دهد. هدف کتاب این است که ابزاری عملی برای کارآفرینان و نوآورانی فراهم کند که می‌خواهند استفاده‌ درستی از عادت‌های مخاطب بکنند.

 در این کتاب پژوهش‌ها و بینش‌هایی کاربردی‌‌ای رد زمینه جذب مشتری مطرح شده و چارچوبی عملی به دست آمده که برای افزایش احتمال موفقیت افراد نوآور بسیار کارگشا است.

این کتاب شامل ۹ فصل است که محتوای آن بر اساس تعداد زیادی از پست‌های «نیر ایال» که قبلا آن‌ها را در وبلاگ خود منتشر کرده بود، گردآوری و نوشته شده است.

شما با شنیدن این کتاب، به مدل قلاب مجهز می‌شوید و برای ساختن قلاب‌های اثربخش باید این ۵ پرسش اساسی را از خود بپرسید:

  • کاربرها واقعا چه می‌خواهند؟ محصول شما باعث تسکین چه نوع دردی است؟
  • چه چیزی کاربران را به سوی محصولاتتان می‌کشاند؟
  • ساده‌ترین اقدامی که کاربران در انتظار پاداش آن را انجام می‌دهند، چیست و چطور می‌توانید محصولاتتان را ساده‌تر کنید تا این اقدام آسان‌تر شود؟
  • آیا کاربران از پاداش داده‌شده راضی‌اند و همچنان هم طالب مقدار بیشتری از آن هستند؟
  • چه کاربرانی در محصول شما سرمایه‌گذاری می‌کنند؟ آیا این کار محرک بعدی را بارگذاری می‌کند و باعث انباشته شدن ارزش می‌شود و محصول را به مرور بهتر می‌کند؟

پاسخ به تمام موارد بالا، با ذکر توضیح و مثال‌هایی شگفت‌انگیز برای شما در این کتاب صوتی ذکر شده است.

درباره نویسندگان کتاب قلاب

نیر ایال نویسنده و سخنران قهار آمرکایی است که در سال ۱۹۸۰ متولد شده است. او برای سال‌های متمادی، در شرکت‌های تبلیغاتی و تولید بازی‌های ویدئویی کار کرد و در این فاصله توانست تجربه‌هایی جدید و شگفت‌انگیز از شیوه‌های برانگیختن کاربران و اثرگذاری بر آن‌ها را بیاموزد و آن‌ها را بسیار به کار ببرد.

او یکی از مدرسان مدرسه‌ی عالی کسب‌وکار استنفورد و موسسه‌ی طراحی هاسو پلاتنر استنفورد است. سخنرانی‌های وی در کنفرانس‌های صنعتی، با موضوع فناوری، روان‌شناسی و کسب‌وکار همیشه پرمخاطب بوده‌اند و نوشته‌های او در همین حوزه در مجله‌ی کسب‌وکار هاروارد، آتلانتیک، تک‌کرانچ و سایکالجی تودی منتشر شده‌ است.

رایان هوور نیز مانند نیر ایال، فعال در حوزه‌ی فناوری است و مطالب او نیز در تک‌کرانچ، دنکست‌وب، فوربس و فست‌ کامپنی منتشر شده‌اند. او پس از انتشار این کتاب در کنار نیر ایال، پروداکت‌هانت را بنیان‌گذاری کرد؛ شرکتی که درباره‌اش این‌طور گفته‌اند: «محل کشف پدیده‌ی بعدی فناوری.»

بخشی از  کتاب صوتی قلاب

شرکت‌هایی که وابستگی‌های شدید در کاربران خود ایجاد می‌کنند، از مزایای متعددی برخوردار می‌شوند. این شرکت‌ها محصولشان را به محرک‌های درونی گره می‌زنند. درنتیجه، بدون هیچ‌کونه انگیزش خارجی، سر و کله‌ی کاربران پیدا می‌شود. شرکت‌های عادت‌ساز، به جای تکیه بر بازاریابی پرهزینه، خدماتشان را به احساسات و کارهای روزمره‌ی کاربران پیوند می‌زنند؛ مثلا وقتی کاربران کمی حوصله‌یشان سر می‌رود، بلافاصله از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و یا توییترشان را چک می‌کنند، یعنی پای عادتی در میان است. وقتی احساس تنهایی به سراغشان می‌آید، پیش از اینکه تفکر عقلایی به جریان بیفتد، شروع به مرور کردن صفحه‌ی فیسبوکشان می‌کنند و یا حتی مواقعی که سوالی به ذهنشان می‌رسد، پیش از آن‌که به مغز خود رجوع کنند، سراغ گوگل می‌روند و ... .

حال این سوال به وجود می‌آید که عادت‌ها به چه درد کسب‌وکار می‌خورند؟

اگر رفتارهای برنامه‌ریزی شده‌ی ما، تا این حد در اقدامات روزمره‌یمان تعیین کننده‌اند، قطعا تحت کنترل درآوردن قدرت این عادت‌ها می‌تواند موهبتی برای صنعت باشد. درواقع، عادت‌ها برای کسانی که بتوانند واقعا به آن‌ها شکل بدهند، می‌توانند بسیار مفید باشند.

محصولات عادت‌ساز رفتار کاربران را تغییر می‌دهند و کاربران را به طور طبیعی و خودبه‌خود وارد تعامل می‌کنند. هدف، اثرگذاری در مشتریان است به نحوی که خودشان، بارها و بارها به سراغ محصول شما بروند، بدون اینکه نیازی به فراخوانی‌های آشکار مثل تبلیغات یا مشوق‌های فروش باشد. وقتی عادتی شکل گرفت، محرک استفاده از محصول در زمان کارهای یکنواختی مثل گذراندن وقت در صف، ناخودآگاه فعال می‌شود.





نظرات کاربران

حسین
۱۳۹۹/۰۷/۲۷

این کتاب بی شک یک کتاب تاثیر گذاره و میتونه برای کسب و کار شما یک مشاوره خوب باشه اما خوانش بشدت بدی داره و خیلی یکنواخته

مَهدی آخی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

این کتاب رو به همه توصیه می‌کنم. اگه قصد ورود به دنیای کسب و کار رو دارید که استفاده‌ش مشخصه و اگر هم این قصد رو ندارید بهتون خیلی کمک می‌کنه تا متوجه بشید که چقدر گیر افتادید توی دام

- بیشتر
کاربر ۲۳۹۱۷۰۱
۱۳۹۹/۰۸/۰۲

گوینده بعضی‌جاهارو اشتباه میخونه. مثلا صفحه صفحه ۳۵ عدد 0/5 درصد رو میخونه ۵ درصد پیشهاد می‌کنم نسخه صوتی رو با کتاب بخونید ک فوق‌العاده تاثیرش بیشتره

عمار بزرگوار
۱۳۹۹/۱۱/۲۳

کاملا اشتباهات و کارهای درستی که انجام دادم برای پروژه هام جلوی چشم میومد. ان شاء الله برای پروژه های بعدی این تریکها رو در نظر میگیرم

morteza
۱۴۰۰/۱۱/۰۲

با این که تازه مقدمه رو خوندم ولی قلابش گیر کرده بهم و مطمئنم که بسیار مفید و حاصل یک پژوهش دقیق هست.

میثاق محمدحسینی
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

کاربردی نیست

زمان

۶ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان