دانلود کتاب صوتی ماهی سیاه کوچولو با صدای الهام پاوه‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماهی سیاه کوچولو اثر صمد  بهرنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی ماهی سیاه کوچولو

معرفی کتاب صوتی ماهی سیاه کوچولو

کتاب صوتی ماهی سیاه کوچولو اثر صمد بهرنگی داستان ماهی کوچکی است که به عشق دیدن انتهای جویبار و دیدن دریا از خانواده و دوستانش جدا می‌شود و سفری پرماجرا را آغاز می‌کند. 

نسخه صوتی ماهی سیاه کوچولو را با صدای زیبای الهام پاوه‌نژاد بشنوید و از یک داستان جذاب و بی‌نظیر لذت ببرید.

درباره کتاب صوتی ماهی سیاه کوچولو

ماهی سیاه کوچولو فکر می‌کند که دنیا باید چیزی فراتر از جویباری باشد که او در آن زندگی می‌کند. او دوست دارد دنیا را کشف کند و ببیند که آیا واقعا چیزی فراتر از آن دنیایی که می‌شناسد وجود دارد یا نه. اما هربار که صحبتش را می‌کند، کسی متوجه حرف‌هایش نمی‌شود. همه فکر می‌کنند که او دیوانه شده است و به او می‌گویند به زندگی حالایش بچسبد. ماهی سیاه کوچولو با شجاعت تمام تصمیم می‌گیرد که از دوستان و خانواده‌اش جدا شود و دنیا را کشف کند و دریا را ببیند. 

شجاعت یکی از مفاهیم کلیدی و اصلی است که در این داستان زیبا می‌خوانیم. این داستان مدت‌ها نقش بیانیه غیر رسمی سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران را ایفا می‌کرد.

کتاب صوتی ماهی سیاه کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

داستان ماهی سیاه کوچولو داستانی است که برای کودکان نوشته شده است اما تمام بزرگسالان نیز از شنیدن این داستان زیبا لذت می‌برند.

درباره صمد بهرنگی

صمد بهرنگی متولد ۲ تیر ۱۳۱۸ در تبریز آموزگار، منتقد اجتماعی، داستان‌نویس، مترجم، و پژوهش‌گر فولکلور آذربایجانی بود. او داستان‌های بسیاری نوشت و مهم‌ترین و معروف‌ترین داستانش ماهی سیاه کوچولو نام دارد. این کتاب با تصویرگری فرشید مثقالی جایزه براتیسلاوا را از آن خود کرده است. صمد بهرنگی درسش را در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه تبریز خواند و همزمان به کار معلمی نیز مشغول بود. بهرنگی در ۹ شهریور ۱۳۴۷ در ارسباران به علت غرق شدن در رود ارس چشم از دنیا فروبست.

معرفی نویسنده
عکس صمد  بهرنگی
صمد بهرنگی

هانس کریستین اندرسن ایران، پدر قصه‌های آذربایجان، صمد بهرنگی یکی از نویسندگان سرشناس و محبوب ادبیات کودک و نوجوان در کشور و خالق داستان ماهی سیاه کوچولو است. بهرنگی معلمی بود که اغلب داستان‌های خود را برای کودکان فقیر و روستایی می‌نوشت. این داستان‌ها بیانی ساده و صمیمی دارند و شخصیت‌های آن‌ها اغلب کودک، حیوان و عروسک هستند.

نظرات کاربران

گلبرگ
۱۴۰۰/۰۸/۰۱

خیلی شبیه کتاب جاناتان مرغ دریایی بود .. از نظر مفهوم‌و‌پیام.. بنظر من نظر در مورد هر کتابی خیلی به میزان برداشت های شخصی ارتباط داره.این کتاب برای شخص من آنچنان ناب و بی بدیل نبود.. اما خالی از درس

- بیشتر
mohammad
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

عالی بود

آذردخت
۱۴۰۱/۰۷/۰۴

سلام خدمت دوستان کتابخوان داستان جالب و روح نوازی هست به خصوص با خوانش گوش نواز خانم پاوه اگر سطحی نگاه کنیم شاید کمی کودکانه به نظر برسه که البته مناسب سنین ۱۰ تا ۱۲ سال هم هست اما برای

- بیشتر
❤️کتاب رادوست دارم❤️
۱۴۰۰/۰۴/۳۱

خیلی خوب بود ❤️❤️❤️ گویندگی الهام پاوه نژاد هم عالی بود 👌 👌 😍 😍 توصیه میکنم گوش کنید 👌

Idk
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

کتاب های آقای صمد بهرنگی عالین حتی اگر محتوای کودکانه داشته باشن پر از نکات ریزی هستن که میتوان درس گرفت

کاربر ۳۱۸۲۹۸۷ضياعلى
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

درود.کتاب ماهی سیاه کوچولو یادگار دوران نوجوونی و سال‌های دبستان من هست کتابی با تصوراتی عجیب ، کنجکاوانه و توأم با ترس که در ذهن و افکارم جاخوش کرده بود . چرا که بارها شنیده بودم کتابیست سیاسی!!! و این

- بیشتر
@dorsa_beituei 84
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

👌👌👌

Mohammad saeed
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

گویندگی بسیار روان و عالی مناسب برای همه سنین

AS4438
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

جالب بود، گویندگی خانم پاوه نژاد هم فوق العاده بود.

spiki
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

بدرد بزرگسال نمیخوره برای بچه ها مناسب هست

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان