دانلود کتاب صوتی عادت با صدای پیام دهکردی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت اثر صمد  بهرنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت

معرفی کتاب صوتی عادت

کتاب صوتی عادت نوشته صمد بهرنگی داستانی درباره عادت کردن به فقر و خو گرفتن با آن است. نسخه صوتی داستان عادت را با صدای گرم پیام دهکردی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی عادت

صمد بهرنگی معلم دغدغه‌مندی بود که در داستان‌هایش از زندگی بچه‌ها می‌نوشت و همیشه سعی می‌کرد تا چهره فقر را به مردم بنمایاند. داستان صوتی عادت داستانی درباره عادت کردن به فقر و خو گرفتن با آن است. قهرمان داستان عادت، معلمی است که برای کار به یک روستا می‌رود و آنجا معلمی می‌کند. او که مانند بقیه معلم‌ها فکر نمی‌کند و همواره در فکر پیشرفت است، از اتفاقاتی که در روستا برایش رخ می‌دهد می‌نویسد. 

کتاب صوتی عادت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران آثار صمد بهرنگی از شنیدن کتاب صوتی عادت لذت می‌برند. 

درباره صمد بهرنگی

صمد بهرنگی متولد ۲ تیر ۱۳۱۸ در تبریز آموزگار، منتقد اجتماعی، داستان‌نویس، مترجم، و پژوهش‌گر فولکلور آذربایجانی بود. او داستان‌های بسیاری نوشت و مهم‌ترین و معروف‌ترین داستانش ماهی سیاه کوچولو نام دارد. این کتاب با تصویرگری فرشید مثقالی جایزه براتیسلاوا را از آن خود کرده است. صمد بهرنگی درسش را در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه تبریز خواند و همزمان به کار معلمی نیز مشغول بود. بهرنگی در ۹ شهریور ۱۳۴۷ در ارسباران به علت غرق شدن در رود ارس چشم از دنیا فروبست.

معرفی نویسنده
عکس صمد  بهرنگی
صمد بهرنگی

هانس کریستین اندرسن ایران، پدر قصه‌های آذربایجان، صمد بهرنگی یکی از نویسندگان سرشناس و محبوب ادبیات کودک و نوجوان در کشور و خالق داستان ماهی سیاه کوچولو است. بهرنگی معلمی بود که اغلب داستان‌های خود را برای کودکان فقیر و روستایی می‌نوشت. این داستان‌ها بیانی ساده و صمیمی دارند و شخصیت‌های آن‌ها اغلب کودک، حیوان و عروسک هستند.

نظرات کاربران

mohammadjavad
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

قشنگ بود

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان