دانلود کتاب صوتی قبایل با صدای احسان اطهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی قبایل

ست گودین، در کتاب قبایل درباره چگونگی رسیدن به رویاها و آرزوها صحبت می‌کند.

 درباره کتاب صوتی قبایل

او در این کتاب شرح می‌هد که افراد برای تحقق دیرینه‌ترین آرزوهای خود چطور باید عمل کنند.گودین بویژه بر موضوع «رهبری قبایل» تمرکز دارد و شرح می‌دهد که چگونه هم‌پیمانان خود را گرد هم آورید، از آن‌ها «قبیله» بسازید و به اهداف بزرگ دست یابید. او نحوه استفاده از رسانه‌های اجتماعی، برای آغاز حرکت قبیله‌ها را بیان می‌کند و به‌درستی از عادت‌های روحی و روانی مخربی نام می‌برد که افراد برای توجیه حالت رخوت خود به آن‌ها متوسل می‌شوند.

او در این کتاب صوتی همچنین توضیح می‌دهد که افراد چگونه می‌توانند خود را به رهبری تبدیل کنند که مورد نیاز قبیله‌شان و حتی دیگر افراد جهان است. 

طبق گفتۀ گودین، این‌که چگونه به رهبری کاریزماتیک، فعال و مثبت تبدیل شوید، به تصمیم خود شما بستگی دارد و البته کار آسانی هم نیست. نویسنده در این کتاب با ذکر مثال‌های واقعی از افرادی پرشور و هیجان که دارای ایده‌های به‌ظاهر غیرعملی هستند، چگونگی تحقق ایده‌های آن‌ها را به رشته تحریر در می‌آورد. 

 شنیدن کتاب قبایل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ست گودین

ست گودین، نویسنده، کارآفرین و سخنران برتر آمریکایی است. بیشتر فعالیت‌های او در زمینه کسب‌وکار است و به کارآفرینانی که در مسیر موفقیت خود با مشکل روبرو شدند، مشاوره می‌دهد. او ضمن نوشتن مقالات در برترین نشریات روز دنیا، کتاب‌های مهمی از جمله «شیب» و «گاو بنفش» را نوشته است که توانسته در دنیای کسب‌وکار سر و صدای زیادی به پا کند.

نظرات کاربران

موسوی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳

اسم نویسنده های کمی رو بلد هستم یکی از اونا همین ست گودین هستش فقط کافیه که یک کتاب یا یک سخنرانیش رو بشنوید مطمئن باشید دیگ اسمش و یادتون نمیره

شایان د
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

عنوان و کامت عزیزان من رو کنجکاو گرد که این کتاب رو تهیه کنم و خب خیلی خوشحالم که این کتاب رو هم تونستم گوش بدم

رضا یزدی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

ست گودین رو خیلی دوست دارم. کتابها و سخنرانیهاش عالین!

صحرا
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

چقدر این کتاب خوبه. ست گادین در این کتاب توضیح می‌ده چطور یک شرکت میشه تسلا. واقعا محشر بود.

گلی وزیری
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

کتاب در مورد رهبری و تیم سازی بود. به نظرم خوندن این کتاب برای کسانی که میخوان کسب و کار تازه‌ای رو شروع خالی از لطف نیست و بهشون جهت میده.

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۹۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۹۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۷۰۰
تومان