دانلود کتاب صوتی نقش مادر در تربیت کودک با صدای تینا میرکریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نقش مادر در تربیت کودک اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی نقش مادر در تربیت کودک

معرفی کتاب صوتی نقش مادر در تربیت کودک

کتاب صوتی نقش مادر در تربیت کودک نوشته اسپنسر جانسون و ترجمه‌ی نیاز ظفری درباره‌ی اهمیت نقش مادر در شکل‌گیری شخصیت فرزندان است و راهکارهای موثری برای بهبود روابط ارائه می‌کند. 

نسخه صوتی کتاب نقش مادر در تربیت کودک را با صدای تینا میرکریمی می‌شنوید.

درباره‌ کتاب صوتی نقش مادر در تربیت کودک

مادران همیشه اولین معلمان فرزندان هستند. بچه‌ها معمولا زمان زیادی را با مادرشان می‌گذرانند و بخش عمده‌ای از تربیت خود را از مادر دریافت می‌کنند. همه‌ی مادران تلاش می‌کنند تا بهترین مادر برای فرزندانشان باشند و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن تربیت کنند. برای اینکار کتاب‌ها و منابع تربیتی بسیاری وجود دارد که می‌تواند والدین را راهنمایی کند. یکی از بهترین این کتاب‌ها، کتاب نقش مادر در تربیت کودک است. اسپنسر جانسون در کتاب نقش مادر در تربیت کودک، راهکارهای موثری را بیان می‌کند که می‌تواند به مادران کمک کند تا بهترین برخورد را با بچه‌ها داشته باشند و اعتماد به نفس و عزت نفس را در وجود خود و فرزندانشان تقویت کنند. 

کتاب صوتی نقش مادر در تربیت کودک را به چه کساتنی پیشنهاد می‌کنیم

والدین و علاقه‌مندان به موضوعات تربیتی و روان‌شناسی می‌توانند از محتوای کتاب صوتی نقش مادر در تربیت کودک استفاده کنند. 

درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون (۱۹۳۸ - ۲۰۱۷) فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شده است. کتاب‌های او به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. جانسون در سن ۷۸ سالگی و بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان