دانلود کتاب صوتی خودآگاهی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودآگاهی (خلاصه کتاب) اثر تاشا اوریک

دانلود و خرید کتاب صوتی خودآگاهی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی خودآگاهی (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی خودآگاهی، نوشته تاشا اوریک است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب مفید خودآگاهی است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور به یک بینش کامل نسبت به خودتان برسید.

درباره کتاب خودآگاهی

کتاب خودآگاهی شما را از ناآگاهی نسبت به خود، به آگاهی از خویش می‌رساند. این مهارت بسیار ارزشمند، به ندرت در مردم یافت می‌شود. در این نانوکتاب، تاشا اوریک، خودآگاهی را شرح می‌دهد و می‌گوید برخورداری از این ویژگی خیلی مهم است. او موانع مختلفی که در راه رسیدن به خودآگاهی وجود دارد را شناسایی می‌کند و برای غلبه‌بر آنها روش‌های خاصی مطرح می‌کند.

دکتر تاشا اوریک محقق، روانشناس سازمانی و نویسنده‌ای مشهور است. او مدرک دکترای خود را در زمینه روانشناسی سازمانی-صنعتی از دانشگاه ایالتی کلورادو دریافت کرده است. آثار اوریک در نشریات هافینگتون پست، اینترپرنوار و سی.‌اِن.‌بی.‌سی منتشر شده است. سازمان تراست آکراس آمریکا (Trust Across America)، اوریک را یکی از ۱۰۰ متفکر برتر دانسته است. همچنین انجمن مدیریتی آمریکا هم او را یکی از رئیس‌ها و صاحب‌ نظران جالب ‌توجه معرفی کرده است. او در سال ۲۰۱۴، یک سخنرانی در تِدایکسِ ‌مایل‌های  ارائه داد که تا کنون بیش از ۱ میلیون بیننده داشته است.

شنیدن کتاب خودآگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند خودشان را بهتر بشناسند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان