دانلود کتاب صوتی راهنمای کارآفرینان با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای کارآفرینان اثر استیو بلنک

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای کارآفرینان

معرفی کتاب صوتی راهنمای کارآفرینان

کتاب صوتی راهنمای کارآفرینان: هدایت گام‌به‌گام برای ساختن شرکتی موفق نوشته استیو بلنک؛ کارآفرین سریالی و بنیان‌گذار مفهوم توسعه مشتری و باب دورف؛ نویسنده و مرد شماره دو کارآفرینی سریالی جهان است.

کتاب صوتی راهنمای کارآفرینان یکی از بهترین کتاب‌های راهنمای در حوزه کسب و کار است.

درباره کتاب راهنمای کارآفرینان

 توسعه و پیشرفت در هر کسب ‌و کاری به مشتریان دائمی و وفادار آن وابسته است؛ بنابراین هر کارآفرینی به یک راهنما برای فرایند توسعه مشتری‌های خود نیاز دارد، کتاب صوتی راهنمای کارآفرینان منبع خوبی است که توسعه مشتری را به شکلی عملی به شنوندگان خود می‌آموزد.

کتاب صوتی راهنمای کارآفرینان یکی از کتاب‌های پرفروش شناخته می‌شود که به ۱۸ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. این کتاب به عنوان مرجع برای کلیه سرمایه‌گذاران، موسسان کسب ‌و کارهای نوپا و کارآفرینان شناخته می‌شود.

این کتاب نتیجه ۱۰ سال مطالعه در حوزه کسب و کار است.

کتاب صوتی راهنمای کارآفرینان در ۴ بخش و ۱۲ فصل نوشته شده است

شنیدن کتاب راهنمای کارآفرینان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را  به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب راهنمای کارآفرینان

ظهور شرکت‌های نوپا در زمینه فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، پارادایم جدیدی در عرصه کسب ‌و کار در سطح جهانی مطرح کرده است و دامنه اثرگذاری آن در اقتصاد ملی و توسعه اقتصادی کشورهای پیشرفته دنیا روز به روز در حال گسترش می‌باشد.

این پدیده نوین فضای متعارف و مرسوم حاکم بر کسب‌وکار و تجارت را نیز دست‌خوش تحول نموده و یک زیست‌بوم جدیدی از کارآفرینی را به نمایش گذاشته است. مهم‌ترین وجه تمایز شرکت‌های نوپا با الگوهای قبلی کسب ‌و کار، اشتیاق ملموس نخبگان دانشگاهی، دانشجویان و جوانان خلاق دارای روحیه نوآوری است که در یک فضای رقابتی، ایده خلاقانه خود را به طور مستمر و با سرعت و دقت بالا به قضاوت متخصصان گذاشته و در کم‌ترین زمان ممکن آن‌ها را تبدیل به کسب ‌و کارهای سودآور می‌کند.

این پدیده در کشور ما نیز در حال گسترش بوده و امروزه شاهد تکاپو و اجرای طرح‌ها، برنامه‌ها و رویدادهای متنوع کارآفرینی در دانشگاه‌های کشور هستیم. از دل این رویداد، ایده‌های مختلفی توسط دانشجویان خلاق و نوآور ارائه می‌شود که در یک ساختار شبکه‌ای حمایتی به سمت کسب‌وکار دانش‌بنیان و نوپا هدایت می‌شوند.

کارآفرینان موفق از روش مهندسی چابک و توسعه مشتری برای طراحی، آزمودن و یافتن مدل کسب‌وکار بهره می‌برند تا به این ترتیب ندانسته‌های خود را به شناختی درست از کسب‌وکار بدل کنند. آنان همچنین چشم‌انداز اولیه کسب‌وکار خود را مجموعه‌ای از فرضیه‌های آزمایش ‌نشده می‌دانند که نیازمند اثبات از سوی مشتری است.

نظرات کاربران

ashkan hadidi
۱۴۰۰/۰۲/۲۳

لطفا کتاب متنی رو هم قرار بدید.

زمان

۲۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۹۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۹۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان