دانلود کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم اثر کریستین گادفری

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم

معرفی کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم

کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم اثر کریستین گادفری با یادآوری ارزش وجودی هرانسانی به مخاطبانش کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری در مسیر موفقیت و بهروزی گام بگذارند.

نسخه صوتی کتاب چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم با ترجمه‌ی سارا طاهر و صدای تایماز رضوانی در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم

کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم یکی از بهترین کتب حوزه‌ی خودیاری است. چراکه مستقیما با اعتماد به نفس شما و توانمندی‌هایتان کار دارد. کریستین گادفری در کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم به شما کمک می‌کند تا بعد از یک دوره‌ی عملی شامل مطالعه‌ی کتاب و عمل کردن به راهکارهای ارائه شده، توانمندی‌های خودتان را باور کنید و در مسیر موفقیت قدم بگذارید. این اثر به شما کمک می‌کند تا خودتان را با محیط سازگار کنید و سلامتی روحی روانی و شادی را به زندگی‌تان هدیه بدهید. 

کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم برای تمام کسانی است که دوست دارند به خشنودی و رضایت از زندگی برسند. اگر همیشه خودتان را دست‌کم می‌گرفتید و به توانایی‌هایتان باور نداشتید، کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم برای شما است.

بخشی از کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم

قبل از استفاده کردن از یک کامپیوتر و یا دوربین جدید، حتما راهنمای استفاده از آن دستگاه را مطالعه می‌کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. بعد از این کار می‌توانید با خیال راحت از دستگاه استفاده کنید و مطمئن باشید که سال‌ها در خدمت‌تان است.

هرچه می‌خواهیم، در اختیارمان است تا فردی خوشحال، کارآمد و ثروتمند باشیم تا از نعمت سلامتی لذت ببریم و زندگی موفقی بسازیم. پس چرا زندگی برخی از ما، گاه پر از بدبختی، عقده، مشکلات، یاس و افسردگی است؟ چرا به‌ندرت می‌توانیم، طعم واقعی زندگی را حس کنیم، به آرامش برسیم و خوشحال باشیم؟

خب، حتی اگر با ماشین کامل و بی‌عیب و نقصی وارد زندگی شویم، کسی هیچ کتاب راهنمایی در اختیارمان نمی‌گذارد. در مدرسه چیزی در مورد هنر زندگی به ما نمی‌آموزند؛ و اگر ناراحتیم، فقط به این خاطر است که ما خودمان را ناراحت کرده‌ایم. ما تنها یک‌دهم از ظرفیت و توانایی «ماشین» خود را به‌کار می‌گیریم؛ و هنوز هر یک از ما، دارای گنج‌های نهفته و دست‌نخورده و سرمایه‌های نامحدودی هستیم؛ اما هیچ‌گاه برای یاد گرفتن دیر نیست!

فهرست

  • ارزش شما صدبرابر بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید.
  • تطابق و سازگاری
  • اعتماد به ‌نفس
  • مثبت‌‌اندیشی
  • تعهد
  • اشتیاق
  • ابراز وجود
  • تلقین
  • تمدد اعصاب
  • خرسندی
  • موفقیت
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۲۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۲۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان