دانلود کتاب صوتی صبحی دیگر با صدای محمد جولایی‌تهرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صبحی دیگر اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی صبحی دیگر

معرفی کتاب صوتی صبحی دیگر

کتاب صوتی صبحی دیگر، ساعت ۸ صبح، دیگه می خوام موفق باشم ! اثری شنیدنی از موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی است. این کتاب از تجارب انسان‌های موفق برای به دست آوردن صبحی دیگر صحبت می‌کند. 

نسخه صوتی این اثر را با صدای حدیثه حیدری بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی صبحی دیگر

کتاب صوتی صبحی دیگر مجموعه‌ی سخنان بزرگانی است، که تجارب علمی خود را برای به دست آوردن صبحی جدید همراه با موفقیت بازگو کرده‌اند؛ هر روز جدیدی که به آن وارد می‌شویم، انرژی جدیدی داریم. هر صبح جدیدی مانند هدیه‌ای گرانبها است که باید از آن استفاده کنیم. اما این استفاده باید ما را در مسیر موفقیت قرار دهد و کمکمان کند تا اگر با شکستی روبه‌رو شدیم، آن را پله‌ای برای موفقیتمان قرار دهیم. در کتاب صوتی صبحی دیگر از تجارب انسان‌های موفقی استفاده می‌کنیم که به خوبی می‌دانند چگونه از موهبت زمان، برای پیشبرد اهدافشان استفاده کنند و هر روز، بیش از روز قبل موفق باشند. اگر با پارامترهای مختلف برای ایجاد تغییر و تحول آشنا باشیم، به راحتی می‌توانیم آن‌ها را در زندگی خودمان وارد کنیم و موفقیتمان را تضمین کنیم. 

کتاب صوتی صبحی دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی صبحی دیگر یک اثر عالی برای تمام کسانی است که می‌خواهند شاهد تغییرات بزرگ و تحولات ماندگار در زندگی‌شان باشند. 

بخشی از کتاب صوتی صبحی دیگر

شادی و لذت بردن برای همه‌ی انسانها ضروری است، پس تا آنجایی که میتوانیم از نگرانی و افسردگی خود را دور کنیم و سعی کنیم به هر طریق که شده «خود شکوفایی » را از خود نشان دهیم.به دیگران احترام گذاشتن و محبت کردن و درضمن دوست داشتن خود، ما را بیشتر از پیش به موفقیت نزدیک می‌کند، و نکته ی دیگر این که از شکست نهراسیم چرا که هر زمین خوردنی می‌تواند عاملی برای رسیدن به موفقیت باشد.

از دیگر پارامترهای مهم برای رسیدن به تحولی نوین استفاده از زمان و موقعیت‌های مناسب می‌باشد. از افراط و تفریط بپرهیزیم و همیشه در رابطه با هر کاری دوسئوال از خود بکنیم که: چه می‌خواهیم؟ و چه نمی‌خواهیم؟

نگذاریم زمان بیهوده‌ای بر ما مترتب شود و روح ما را خسته و آزرده کند.

ورزش، شادی و گاهی از ته دل خندیدن و محبت کردن به دیگران نیز می‌تواند ما را به غایت از ناامیدی دور کند، اگر روزی اقبالی هم به ما روی کرد، سعی شود دیگران را نیز از آن بهره‌مند سازیم. و نکته‌ی آخر این که بیاییم با خود و دیگران صادق باشیم، به همدیگر احترام بگذاریم تا الگوی خوبی در جامعه‌ی خود شویم.

کلید گنج سعادت قبول اهل دل است

مباد آن که در این نکته شک و ریب کند

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۹۰۰
تومان