دانلود کتاب صوتی کوک و بشکاف تا خدا! با صدای سهیل شیراز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کوک و بشکاف تا خدا! اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی کوک و بشکاف تا خدا!

معرفی کتاب صوتی کوک و بشکاف تا خدا!

کتاب صوتی کوک و بشکاف تا خدا، اثر موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، مجموعه‌ای از متون عرفانی و نیایشی از بزرگان و عرفای دین اسلام است.

در کتاب کوک و بشکاف تا خدا گزیده متن‌های کوتاه بسیاری درباره‌ی مسائل مختلف مانند تقوا، عبادت، اطمینان، طلب آمرزش و ... آمده است.

درباره‌ی کتاب صوتی کوک و بشکاف تا خدا

اگر نگاهی به تاریخ اسلام داشته باشیم، عرفا و صوفیان بسیاری را می‌بینیم که هرچه داشتند گذاشتند و در عوض مراحل سلوک را پله‌پله طی کردند. عرفان آن‌ها به درجه‌ای رسید که ورای تفکر عقل معاش‌اندیش است. از این عرفا و صوفیان آثار دلنشین و بی‌نظیری به جا مانده است که خواندنشان، راهی برای شناخت خداوند و آنچه او از ما خواسته است می‌سازد. موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی در کتاب کوک و بشکاف تا خدا بخش‌هایی از این متون عرفانی را جمع‌آوری کرده‌اند. در کتاب کوک و بشکاف تا خدا درباره‌ی مسائل مختلفی مانند تقوا، عبادت، اطمینان به حضور خدا در تک‌تک لحظاتمان، طلب آمرزش، میانه‌روی و اعتدال، آرامش، رحمت خداوند و ... گزیده‌های زیبایی آمده است.

کتاب کوک و بشکاف تا خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران مطالعه آثار عرفانی و نیایشی از شنیدن کتاب کوک و بشکاف تا خدا لذت می‌برند.

بخشی از کتاب کوک و بشکاف تا خدا

خداوندی چون من داری

علی بن الموفق گفت: روزی عیالواری و فقرم مرا به فکر فرو برد. به خواب رفتم، در رویا کاغذی را دیدم که بر روی آن نوشته شده بود: بسم الله الرحمن الرحیم، ای پسر موفق از نداری و درویشی می‌ترسی در حالی که خداوندی چون من داری. از خواب بیدار شدم. چون شب شد مردی آمد و کیسه‌ای پیش من گذاشت. پنج هزار دینار در آن بود و به من گفت: بردار ای ضعیف یقین.

بهشت همین جاست ۱- سید امیر مجابی/ صفحه ۲۰۳

جان ما را صفای خود ده

ای کریمی که بخشنده عطایی، ای حکیمی که پوشنده خطایی، ای صمدی که از ادراک خلق جدایی، ای احدی که در ذات و صفات بی‌همتایی، ای خالقی که راهنمایی. ای قادری که خدایی را سزایی؛ که جان ما را صفای خود ده و دل ما را هوای خود ده، و چشم ما را ضیای خود ده و ما را آن ده که آن به و مگذار ما را به که و مه.

مناجات خواجه عبدالله انصاری، تصحیح شهاب الدین خرمشاهی / صفحه ۳


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
۱۷,۹۱۰
۱۰%
تومان