دانلود کتاب صوتی مدیران برجسته سخن می‌گویند با صدای نگار خسروی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیران برجسته سخن می‌گویند اثر وال استریت جورنال

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیران برجسته سخن می‌گویند

گوینده:نگار خسروی
امتیاز:
۳.۸از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مدیران برجسته سخن می‌گویند

کتاب صوتی مدیران برجسته سخن می‌گویند حاصل کار ارزشمند یکی از صاحب‌نظران مدیریت، تام پیترز است. او نویسنده کتاب مشهور در جست و جوی برتری است. در ایت کتاب نویسنده ابتکار بی‌نظیری داسته است و به مصاحبه با بیست و یک تن از مدیران برجسته شرکت‌های بزرگ پرداخته است و نتایج تجربیات این بزرگان را در یک کتاب گردآوری کرده است. 

قطعا هر کارآفرین، مبدع و مخترعی رازهایی در زندگی حرفه اش وجود دارد که می توانیم با دانستن آنها مسیر زندگی خود به موفقیت تغییر بدهیم. مدیران برجسته و موفق رازهای بسیاری دارند که دانستن آنها می تواند کمک بسیاری به ما کنند. کتاب صوتی مدیران برجسته سخن می گویند از جمله کتاب هایی است که این رازها را برای ما بر ملا می‌کند. چنین کتا‌بهایی فقط به درد مدیران نمی‌خورد بلکه می‌تواند راهکشای بسیاری از مشکلات اقتصادی خانواده‌ها باشد.

شنیدن کتاب مدیران برجسته سخن می‌گویند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران و فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

 بخشی از کتاب مدیران برجسته سخن می‌گویند

جان چمبرز ، مدیر عامل سیکوسیستمز

در ژانویه ۱۹۹۵که جان چمبرز به مدیر عاملی سیکوسیستمز برگزیده شد تعداد کارکنان این سازندۀ تجهیزات شبکه‌های رایانه‌ای، ۳ هزار نفر و فروش سالانه آن تقریباً ۲ میلیارد دلار بود. امروز سیکو یک غول ارتباطات و مخابرات است با سی هزار کارمند و بیست میلیارد فروش. اکنون ارزش سهام سیکو از مرز ۵۴۱ میلیارد دلار گذشته و این بنگاه در جای سوم بازار بورس قرار دارد. امّا از اواخر مارس ۲۰۰۰ در پی پدید آمدن نگرانی دربارۀ حفظ جایگاه سیکو در بازار سهام و رویگردانی از خرید سهام این بنگاه، بهای سهام این بنگاه از اوج فروتر آمده و ۲۵ درصد کاهش ارزش داشته در حالیکه بهای هر سهم هنوز بیش از ۲ برابر سال ۱۹۹۹ است و تقریباً با روند ۱۰ سال گذشته هماهنگی دارد. با این حال سیکو توانسته کارکنان خود را خشنود نگه دارد و مالک شکارهای بالقوه باشد درچنین بازار متغیری چگونه می توان روند رو به رشد را مدیریت کرد؟

وال استریت جورنال : فرود اخیر بهای سهام بنگاه شما چه اثری بر توان شما در استخدام افراد و تصاحب شکارهای جدید داشته است؟

چمبرز: فراز و نشیب بازار در مقیاس کلان ، اثری بر تصمیم گیری ما در سیکو ندارد ... ما همیشه بر پایه صلاح و مصلحت کارکنان و سهامداران و آینده دور شرکت تصمیم می‌گیریم نه بر مبنای چرخش‌های کوتاه‌مدت بازار سهام. برای ما کارکردن در یک بازار سخت، آسانتر است تا در یک بازار پر رونق، بهای سهام ما به اندازۀ دیگران نوسان نمی کند لذا شرکت‌های که تا همین یک ماه پیش نمی خواستند مال مال ما شوند اکنون پا پیش گذاشتند... در۲ ماه گدشته چرخش‌های بازار اثری نداشته جز اینکه تملک را آسان کرده.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان