دانلود کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب) اثر رولف دوبلی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن نوشته رولف دوبلی است این کتاب ۹۹ راهکار برای کسانی که می‌خواهند انتخاب‌های بهتری داشته باشند را به خواننده نشان می‌دهد. این کتاب ذهن را برای یک انتخاب عاقلانه باز می‌کند.

درباره میکروکتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

میکروکتاب هنر شفاف اندیشیدن که چکیده‌ای از ک تاب اصلی رولف دوبلی است، از خطاهای شناختی می‌گوید که در زندگی همه ما وجود دارند، همیشه جلوی چشم‌مان هستند و در تمام تصمیمات‌مان اثر می‌گذارند، اما ما آن‌ها را نمی‌بینیم. خطاهایی که باعث می‌شوند تصمیمات اشتباه بگیریم. مثلا چند بار شده که با قاطعیت یک نتیجه بگیرید و چند روز بعد کاملا عکس آن اتفاق بیفتد؟ این کتاب تفکر شما را تغییر می‌دهد و شما بعد از شنیدن این میکروکتاب، به شکل دیگری دنیا را می‌بینید و تصمیم‌های متفاوت‌تری می‌گیرید. هنر شفاف اندیشیدن پرفروش‌ترین کتاب آلمان و یکی از کتاب‌های پرفروش جهان است.

درباره رولف دوبلی

رولف دوبلی فارغ‌التحصیل دکتری فلسفه و نویسنده‌ای جوان، معروف و پرطرفدار سوییسی است. رولف دوبلی به خاطر نوشتن کتاب به نام هنر شفاف اندیشیدن توانست مورد توجه جهانیان قرار بگیرد و با انتشار کتاب «هنر خوب زیستن» به یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌ها تبدیل شود. خلاقیت و نوآوری در نوشته‌هایش، او را به یک نویسنده‌ محبوب تبدیل کرده است. همچنین او بنیان‌گذار چند شرکت و انجمن است و از او به عنوان شخصیت برجسته‌ای در اقتصاد و علم یاد می‌شود.

شنیدن میکروکتاب هنر شفاف اندیشیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد، عاقلانه و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر شفاف اندیشیدن

آیا دانشگاه هاروارد شما را باهوش‌تر می‌کند؟

نیکولاس تصمیم گرفت برای کاهش وزن ورزش کند و در بین ورزش‌ها، شنا را انتخاب کرد، چون تمام شناگران بدن‌هایی خوش فرم و عضله‌ای دارند. او بعد از دو هفته تمرین فهمید دچار توهم بدن شناگر شده. شناگران حرفه‌ای به خاطر تمرین‌هایشان، بدن‌هایی زیبا ندارند، بلکه به خاطر اندام مناسب‌شان است که شناگران خوبی می‌شوند. هرگاه ما عوامل انتخاب را با نتایج آن اشتباه می‌گیریم، طعمه «توهم بدن شناگر» می‌شویم. یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیا یعنی هاروارد را در نظر بگیرید، آیا به خاطر دانشگاه هاروارد است که افراد تحصیل کرده در این دانشگاه موفق‌اند؟ یا شاید صرفا به خاطر شهرتش افراد موفق را جذب می‌کند؟ نمی‌دانیم. نباید همه چیز را کاملا پذیرفت. برخی تحقیقات نشان دادند که افرادی که در مورد مثبت‌نگری کتاب می‌نویسند، به ذات افراد خوشحالی هستند و تلاش برای خوشحالی مثل تلاش برای افزایش قد است. در نتیجه هر وقت ترغیب شدی تا کاری را با تمام توان انجام دهی، حواست را جمع کن؛ ممکن است در دام توهم بدن شناگر بیفتی قبل از اینکه تصمیم بگیری کاری را شروع کنی، به آینه نگاه کن و درباره چیزی که می‌بینی با خودت صادق باش.

معرفی نویسنده
عکس رولف دوبلی
رولف دوبلی

رولف دوبلی و کتاب‌های پرطرفدارش -از جمله هنر خوب زندگی کردن- برای مخاطب ایرانی‌ با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور شناخته شد و جا افتاد و محبوبیت مترجم به خوبی توانست کتاب‌های این نویسنده را برای مخاطبان ایرانی تبدیل به یک متفکر آشنا و کاردرست تبدیل کند. این موضوع به این معنی نیست که دوبلی با کتاب‌هایش دست روی موضوعات مهمی نمی‌گذارد! کتاب‌های دوبلی در سراسر دنیا پرفروش، محبوب و تاثیرگذار هستند و مخاطب‌های او برای کتاب‌های جدیدش سر از پا نمی‌شناسند!

نظرات کاربران

مجید عابد
۱۳۹۹/۰۶/۱۳

من بی صبرانه منتظرم نسخه صوتی کامل کتاب منتشر بشه تا تهیه کنم. من با خلاصه کتاب مشکل دارم.

Nafiseh
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

**به تمام اتفاقات اطرافت مستقل نگاه کن **اثر مقایسه ای، تصوری متداول اما غلطه وقتی با مقایسه روبرو میشیم واکنش ما هم تغییر میکنه و بسیار سریع میشه بدون اینکه متوجه تغییرات واقعی شده باشیم

فرناز
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

این کتاب خوب خلاصه نشده بود، مطالب مرتبط و مفهوم نبود.

fataneh
۱۳۹۹/۰۸/۰۷

بیش ازحد خلاصه شده طوریکه اصلا مطلب قابل فهم نیست!!!

Sajad Yarahmadi
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

خوب خلاصه نشده، مثل اینه که یه نفر طوطی وار داره نصیحت می کنه، بدون اینکه عمقی ایجاد کنه. خودش هم میگه از هرجا که احساس کردی داری ضرر می کنی، جلوی ضرر را بگیر و متوقفش کن. منم ادامه

- بیشتر
محمد م
۱۴۰۱/۱۰/۲۶

بر عکس نظر دوستمون ، خلاصه خوبی بود از کتاب. البته به نظرم باید منتقدانه به این توصیه ها گوش کرد ، بعضی از نظراتش رو بهش تردید دارم و بعضی هاش رو دوست داشتم . گویندگی و موسیقی هم

- بیشتر
mohsensalehi64
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

اصلا جالب نیست خیلی خلاصه و گذرا و سریع به مطلاب اشاره می کنه و اینکه حتی بنظرم گوینده تند خوانی هم بلده

کاربر ۲۸۷۲۰۶۱
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

کتاب رو خریدم ولی باز نشد

me
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

خیلی خلاصه شده و پر از کلمات با بار منفی بود. اصلا توصیه نمی کنم!

مسیح
۱۳۹۹/۰۶/۳۱

نکات کلیدی جالبی در مورد زندگی میگه

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان