دانلود کتاب صوتی گیاهان دارویی با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گیاهان دارویی اثر خشایار فخریان

دانلود و خرید کتاب صوتی گیاهان دارویی

معرفی کتاب صوتی گیاهان دارویی

کتاب صوتی گیاهان دارویی، اثر خشایار فخریان، یک کتاب جذاب و شنیدنی است که شما را با خواص گیاهان دارویی و کاربردهای درمانی هرکدام آشنا می‌کند. نسخه صوتی کتاب گیاهان دارویی را با با صدای نسترن حسنی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی گیاهان دارویی

یکی از روش‌های درمانی که از گذشته تا به امروز رواج داشته و البته اثرات آن نیز ثابت شده است، استفاده از گیاهان دارویی است. گیاهان خواص بسیاری دارند که با شناختن آن‌ها و اضافه کردنشان به رژیم غذایی‌مان می‌توانیم بسیاری از بیماری‌ها را درمان کنیم یا از بروز بیماری‌های متفاوت جلوگیری کنیم.  کتاب صوتی گیاهان دارویی دکتر خشایار فخریان شما را با خواص و ویژگی‌های درمانی گیاهان دارویی آشنا می‌کند. در این کتاب می‌توانید خواص ویژه هر گیاه و کاربردهای درمانی آن را در بیماری‌های مختلف بشنوید و بیاموزید.

کتاب صوتی گیاهان دارویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید درباره‌ی گیاهان دارویی مختلف بدانید، حتما کتاب صوتی گیاهان دارویی را گوش کنید.

بخشی از کتاب صوتی گیاهان دارویی

رازیانه از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است. رازیانه اثر زیادکننده شیر را در زنان شیرده دارد و بدین منظور می‌توان از دم کرده آن، روزانه سه فنجان استفاده کرد.

شیرین‌بیان درمان کننده‌ی زخم معده و سرطان معده است. برای این منظور شربت شیرین‌بیان را تهیه کرده و هر روز به مقدار یک قاشق غذاخوری قبل از غذا، به مریض بدهید. اگر این عمل را تا چهارماه تکرار کنید، شخص معالجه خواهد شد. 

کنجد دارای پروتئین، چربی، لسیتین، ویتامین‌های B، D و E است. روغن کنجد مرکب از حدود ۷۰ درصد اسیدهای چرب مفید اشباع نشده است که نه تنها کلسترول خون را بالا نمی‌برد بلکه به کاهش آن نیز کمک شایانی می‌کند.

فهرست

  • معرفی
  • اسطوخدوس
  • خاکشیر
  • شیرین‌بیان
  • کنجد

نظرات کاربران

کاربر همیشگی
۱۴۰۱/۰۶/۲۷

تمام کتابهای که درباره گیاهان دارویی نوشته شدن آموزنده وکاربردی بودن و هستن ازقرنهای گذشته وتاکنون. البته زیر نظر متخصصان این عرصه باید استفاده شوند . سپاس

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان