دانلود کتاب صوتی چهار میثاق با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار میثاق

معرفی کتاب صوتی چهار میثاق

چهارمیثاق کتابی نوشته دون میگوئل روئیز است. این کتاب راهنمایی عملی برای آزادی فردی است.

درباره کتاب صوتی چهارمیثاق

برای فردی که از نظر درونی به آزادی رسیده، زندگی در بهشت بر روی همین کره خاکی نیز امکان‌پذیر است، اما اگر وانمود کنید که به این آزادی رسیده‌اید، این زندگی برای‌تان ممکن نخواهد بود، چون در ذهن شما باید قدرددانی و عشق ورزیدن به دیگران، بیشتر از خودتان اهمیت داشته باشد و باید خودِ واقعی‌تان را متجلی سازید.

جوهره لوح وجودی هر انسانی در ابتدا پاک و معصوم است، پس شما می‌توانید تنها با خودتان بودن، به تعالی و کمال واقعی برسید. باورها و میثاق‌های غلط باعث می‌شوند نتوانید خودِ واقعی‌تان باشید. تلاش واقعی این است که قراردادهایی که بر اساس ترس هستند و نه عشق را درک کرده و آنها را کنار بگذاریم.

به جای میثاق‌های قدیمی، لازم است میثاق‌های جدیدی را بپذیریم، آنهایی که با «من» درونی‌مان سازگاری دارند، ما هرگز با پنهان شدن پشت ماسک‌هایی که به چهره زده‌ایم، به تعالی و کمال نخواهیم رسید. تعالی و کمال فقط با خودِ واقعی بودن حاصل می‌گردد.

دون میگوئل روئیز در کتاب چهار میثاق به ما می‌گوید که حقیقت هر یک از ما، باورها و توافقات درونی‌مان است که جهان‌بینی‌مان را مشخص می‌سازد. اما اکثر این توافقات اشتباه بوده و هیچ سودی برای خویشتنِ درونی ما ندارند. هدف دون میگوئل روئیز این است که رؤیای سیاره‌ای را که ما در آن هستیم درهم شکسته و رؤیای جدید خودمان را خلق کنیم. او از ابزارهای ساده‌ای می‌گوید که استفاده از آنها منجر به یک تحول همیشگی و بلندمدت فردی می‌شود، چیزی که بر اساس از هم گسیختن توافقات غلط و در عوض بکارگیری قواعد و مقررات خودمان شکل می‌گیرد.

تغییر برداشت ما از حقیقت در دست خود ماست تا بتوانیم از رؤیای‌مان، بهشت بسازیم، نه جهنم. پذیرش و دنبال کردن چهار میثاق به شما کمک می‌کند تا رؤیای جدید شخصی خودتان را خلق کنید.

شنیدن کتاب صوتی چهارمیثاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی از شنیدن این اثر لذت خواهند برد.

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظرات کاربران

Reza Ardalan
۱۳۹۹/۰۵/۰۴

صدای گوینده رو با دیگر گویندگان مقایسه کنید بسیار عالی خوانده شده چهار میثاقی متفاوت

Raha
۱۴۰۲/۰۴/۱۲

عالی، کوتاه و بسیار مفید. میثاق اول، کلامی عاری از خطا میثاق دوم، به خود نگیرید میثاق سوم، گمانه زنی نکنید ومیثاق چهارم نهایت تلاشتان را بکنید

سِپیدار
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

بسیار دل انگیز... به شدت مورد پیشنهاده

reyhaneh
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

توی چند صفحه میشد خلاصش کرد ولی اون خلاصه خیلی خوب و مفید بود ارزش خوندن داشت

محمدی شیراز
۱۴۰۱/۰۸/۰۱

قسمت اول به مقایسه ی اشتباهی می پردازه که داشت من رو از ادامه دادن به این کتاب منصرف میکرد اون هم مقایسه انسان با حیوان در حس پشیمانی بعد انجام یک کار اشتباه که انسان هزاران بار خودش رو

- بیشتر
maedeh
۱۴۰۲/۱۰/۲۶

برای زندگی خوب داشتن ، شنیدنش لازمه

Hamid
۱۴۰۱/۰۳/۱۰

یکی از مفید ترین کتاب ها

فرامرز
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

اوایل که داشتم گوش میدادم، احساس کردم که اینم یه کتاب موفقیت چرت هست ولی توی بخشای بعدی کتاب، دیدم که کتاب حرفایی برای گفتن داشت؛ درکل با یه سری از حرفاش موافقم و با یه سری هم مخالفم بهرحال

- بیشتر
مهدیه
۱۴۰۳/۰۱/۳۰

درواقع چهار راهکار اصلی بازیابی روح و جسم و زندگی به معنای ایده آل....اگرچه خیلی سخت میشه کامل عمل کرد ولی خیلی کاربردی و مفید هست...

کاربر 5582594
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

عالی

زمان

۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۹۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۹۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان