دانلود کتاب صوتی کسب درآمد با صدای حسن آزادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کسب درآمد اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی کسب درآمد

گوینده:حسن آزادی
امتیاز:
۳.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کسب درآمد

کتاب صوتی کسب درآمد، اثر برایان تریسی کتابی کاربردی است که به شما می‌آموزد چطور می‌توانید درآمد خود را در هر زمان و هر بازار به حداکثر برسانید؟

اگر دوست دارید با راهکارهای کسب درآمد آشنا شوید، می‌توانید این کتاب صوتی را با ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی و صدای حسن آزادی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی کسب درآمد

آرزوی داشتن درآمد بالا شاید برای افراد بسیاری، دست‌نیافتنی به نظر برسد اما غیر ممکن نیست. بهرحال برایان تریسی در کتاب صوتی کسب درآمد معتقد است که اینکه امروز چه میزان درآمدی کسب می‌کنید، فقط و فقط تصمیم خود شما است. اما راهکارهای مفید و کاربردی ارائه می‌کند که با به کار بستن آن‌ها می‌توانید درآمد خود را در هر زمان و هر بازار به حداکثر برسانید. کتاب صوتی کسب درآمد به شما یاد می‌دهد چگونه شغلی را انتخاب کنید که دوستش دارید چون در این صورت با انرژی بسیاری می‌توانید به کار کردن بپردازید. او همچنین راهکارهایی برای بالا بردن توانایی‌های بالقوه شما نیز دارد. اما احتمالا مهم‌ترین چیزی که در کتاب صوتی کسب درآمد یاد می‌گیرید این است که چطور مسئولیت تمام و کمال این موضوع را بپذیرید تا بتوانید به راحتی به درآمد رویایی‌تان برسید. 

کتاب صوتی کسب درآمد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی کسب درآمد برای تمام کسانی که به تازگی شاغل شده‌اند یا دوست دارند در مسیر شغلی خودشان پیشرفت کنند، کتابی شنیدنی و کاربردی است. 

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.

مهدی قراچه‌داغی

مهدی قراچه‌داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

بخشی از کتاب صوتی کسب درآمد

شما امروز همان درآمدی را تحصیل می‌کنید که تصمیم به کسب آن گرفته‌اید. نه بیشتر و نه کمتر. شما به این دلیل این درآمد را دارید که آن را انتخاب کرده‌اید. تنها شمایید که این‌کار را می‌کنید. کسی دیگر به جای شما تصمیم نمی‌گیرد.

وقتی برای اولین بار این نظریه را شنیدم که خود من سطح درآمدم را مشخص می‌کنم، شوکه و عصبانی شدم. منکر آن شدم. گفتم این درست نیست! هیچکس انتخاب نمی‌کند که در چنین سطح نازلی درآمد داشته باشد و پیوسته نگران پول به سر ببرد. من مسئولیت کمی درآمدم را به گردن پدر و مادرم انداختم. تحصیلاتم، رئیسم، شرکت و صنعتی که در آن کار می‌کردم. رقابت در بازار و اقتصاد را مقصر شناختم. بعد به پیرامونم نگاه کردم و متوجه شدم که صدها و هزارها انسان در شرایط فعلی من به‌سر می‌برند. مساله و محدودیت‌های واحدی دارند. اما درآمدشان بیشتر است و زندگی بهتری دارند. 

فهرست

  • مقدمه
  • نرمال جدید
  • شرکت خدمات شخصی شما
  • بر درآمد بالقوه خود بیافزایید
  • روی توانمندی‌هایتان سرمایه‌گذاری کنید
  • کار مناسب پیدا کنید
  • آینده به شایسته‌ها تعلق دارد
  • بهره‌وری خود را دو برابر کنید
  • مدیریت مفید پروژه
  • به کارکنانتان بها بدهید
  • حل مسئله
  • بر درآمد خود بیافزایید
  • ادراک و استنباط همه‌چیز است
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۳,۰۰۰
۳۷,۱۰۰
۳۰%
تومان