دانلود کتاب صوتی بازی رو عوض کن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی رو عوض کن (خلاصه کتاب) اثر بیل جنسن

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی رو عوض کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی بازی رو عوض کن (خلاصه کتاب)

کتاب بازی رو عوض کن نوشته بیل جنسن است که با ترجمه گروه سبکتو منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد حماسی فکر کنید و حماسی عمل کنید و بتوانید درست تصمیم بگیرید.

درباره کتاب صوتی بازی رو عوض کن

در دنیای امروز که همه چیز در حال تغییر است و هر روز با یک تحول جدید شروع می‌شود، چطور می‌توانیم موفق شویم؟ اصلا چطور می‌توانیم در بازار رقابت باقی بمانیم؟ در این میکروکتاب از ۲۵ راهکار صحبت می‌کنیم که می‌تواند شما را در عصر رقابت امروز، در لیست برترین‌ها قرار دهد. راه‌کارهایی که به شما می‌گویند چه کارهایی را انجام و از چه کارهایی دوری کنید تا بتوانید بازی رو به نفع خودتان عوض کرده و به سرعت و حماسی تغییر کنید. بیل جِنسِن، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت جنسن، یک شرکت مشاوره مدیریت تغییر است. او یک معمار اطلاعات است و برنامه تحقیقاتی بیست ساله‌ای را با عنوان «تغییر نحوه کارمان: در جستجوی روشی ساده‌تر» به انجام رساند.

شنیدن کتاب بازی رو عوض کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را متحول کنند و در مسیر موفقیت قدم بردارند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب بازی رو عوض کن

هرگز فکر نکنید که انجام کاری امکان‌پذیر نیست. باورهای‌تان را به چالش بکشید و کارها را به صورت متفاوت انجام دهید.

یک روش عالی برای پیشرفت در زندگی فردی یا کسب و کار، این است که همه پرسش‌هایی که دیگران نادیده گرفته‌اند را، شما بپرسید. سعی کنید باورهای محدودکننده‌ای را که دیگران نادیده می‌انگارند، شناسایی کنید و به چالش بکشید. پرسش‌های خوب برای شروع کار، عبارت هستند از:

- چگونه موفقیت را تعریف کنم؟

- چگونه به این تعریف شخصی رسیدم؟

- چه کار متفاوتی می‌توانم انجام دهم که در آینده به برتری دست پیدا کنم؟

- چگونه با چالش‌ها به شکل خلاقانه‌ای مواجه شوم؟

پویایی ساده، یعنی این که اکثر مردم و تقریبا همه سازمان‌ها فقط سعی می‌کنند با وضعیت موجود کنار بیایند، آنچنان که گویی این شرایط غیرقابل تغییر است. اگر مشغول طرح پرسش‌هایی باشید که دردسر ایجاد می‌کنند و اوضاع را بهم می‌ریزند، ممکن است فرصتی را کشف کنید که هیچ‌کس متوجه آن نشده است.

جیمی هیوود (Jamie Heywood) می‌گوید: " قوانین دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، روی لوح‌ها نوشته نشده‌اند. آنها برگرفته از تاریخ‌مان هستند؛ بیشترشان به دلایل موجهی اجرا شده‌اند، اما گاهی این دلایل تغییر کرده‌اند. پس بهتر است که قوانین را بازبینی کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان