دانلود کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت

معرفی کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت

کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت، اثر تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی بر افزایش جنبه‌های مختلف مهارت‌های خلاقانه که به تقویت مغز منجر می‌شود، پرداخته‌اند.

اگر دوست دارید با راهکارهای متنوعی برای افزایش خلاقیت آشنا شوید، نسخه صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت را با ترجمه‌ی حسین سلیمانی و صدای حافظ کاظم‌زاده بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت

تابه حال برایتان پیش آمده است که با دیدن یک ایده‌ی خلاقانه به هیجان بیایید و با ذوق و شوقی شدید و فراموش نشدنی درباره‌ی آن فکر کنید و تلاش کنید تا آن را عملی سازید؟ آیا تابه حال توانسته‌اید در مواجهه با مشکلات خاصی که در زندگی با آن‌ها روبه‌رو هستید، راهکارهای خلاقانه‌ای ارائه بدهید؟ آیا روش‌های تقویت مغز و افزایش خلاقیت را می‌دانید؟ خودتان را آدم خلاقی می‌دانید؟ ظرفیت و توانایی مغز ما بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم. با کمک توانایی‌های مغزی می‌توانیم پای خلاقیت را به تک‌تک لحظات زندگی و فعالیت‌هایمان باز کنیم. با استفاده از راهکارهای خلاقانه در زندگی می‌توانیم تجربه‌های متفاوتی کسب کنیم و زندگی منحصر به‌فردی برای خودمان بسازیم. تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت درباره‌ی راه‌های مختلف افزایش خلاقیت که به تقویت مهارت‌ها و قوای مغزی منجر می‌شود صحبت کرده‌اند. 

کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت برای تمام کسانی است که دوست دارند به تقویت مهارت‌های خلاقانه‌ی خودشان بپردازند.

بخشی از کتاب صوتی تقویت مغز و افزایش خلاقیت

از موسیقی گرفته تا نقاشی، راه‌های بسیاری برای خلاق کردن مغز وجود دارد، توانایی فکر کردن خارج از چهارچوب در محیط کار یا یافتن راه‌حل‌های منحصربه‌فرد برای مشکلات، حتی بیشتر لذت بردن از فعالیت‌های خاص از فواید خلاق شدن مغز است. به دنبال کاری باشید که از انجامش لذت می‌برید و به طور منظم ادامه‌اش دهید. در امور شغلی نیز می‌توانید از فعالیت‌های خلاقانه بهره ببرید،

تقویت قدرت مغز با فعالیت‌های خلاقانه

پرورش مغز فقط به کارهای سخت محدود نمی‌شود. تفکر خلاق، توانایی یافتن راه‌حل‌های اساسی برای مشکلات، شیوه‌ی بسیار کارآمدی برای تشویق مغز به تلفیق اطلاعات از منابع مختلف است. یعنی وقتی مساله‌ای سخت به نظر می‌رسد، تسلیم نشوید و بعد متفاوتی از آن را پیدا کنید؛ چیزی عادی یا منحصربه‌فرد.

فهرست

  • شناخت جنبه‌ی خلاق مغز
  • تاثیر موسیقی بر مغز
  • نقاشی کشیدن با هدف یافتن راه‌حل‌ها خلاقانه برای مشکلات 

نظرات کاربران

Are Ash
۱۳۹۹/۰۷/۱۰

راهکارهای تقویت خلاقیت که در این کتاب پیشنهاد شده بیشتر مناسب کودکان زیر ۷ سال هستو راه کار خاصی برای بزرگسالان ارائه نشده است

علیرضا مهدور
۱۴۰۰/۰۱/۲۳

بیشتر در مورد موسیقی و هوش کودک صحبت میکنه و اصلا هیچ ارتباطی با افزایش خلاقیت نداره

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۷۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۷۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان