دانلود کتاب صوتی راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید

معرفی کتاب صوتی راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید

کتاب صوتی راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید، اثر تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی، راهکارهای مفیدی برای تقویت مغز دارد. 

نسخه صوتی کتاب راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید را با ترجمه‌ی حسین سلیمانی و صدای حافظ کاظم‌زاده در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید

یکی از راه‌های مهمی که برای پرورش و تقویت قوای مغزی می‌توانید به‌کار ببندید، حرکت داشتن و انجام دادن بازی‌های خاص است. فکر می‌کنید چرا مراحل مختلف رشد حرکتی در کودکان بسیار اهمیت دارد؟ چون با حرکت بدن، مغز هم تقویت می‌شود و قوای آن پرورش می‌یابند. بنابراین اجازه ندهید کمبود وقت، بهانه‌ی پرورش ندادن مغزتان باشد. کتاب صوتی راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید شامل ده بازی است که می‌توانید آن‌ها را حین حرکت انجام دهید. بنابراین اگر مدام در راه یا مسافرت هستید، از این فرصت برای انجام بعضی از این بازی‌ها استفاده کنید. فقط در هنگام رانندگی بازی نکنید.

کتاب صوتی راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید را به تمام افراد پرمشغله که زمان کافی برای تقویت و پرورش برخی مهارت‌ها در زندگی ندارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی راه بروید، بازی کنید و مغزتان را تقویت کنید

مطابقت دادن چهره‌ها: اینبار که دارید صفحات روزنامه یا مجله را ورق می‌زنید و چهر‌ه‌ای را تشخیص می‌دهید، سه چیز را که در مورد آن شخص به یاد می‌آورید، نام ببرید. آن شخصیت ممکن است سیاستمدار، بازیگر یا خواننده باشد. هرکسی که هست، خوب فکر کنید تا آنچه را که در موردش می‌دانید به یاد آورید، این کار را درمورد دوستانتان هم می‌توانید انجام دهید. سالنامه‌ی قدیمی مدرسه یا آلبوم عکس را دوباره نگاه کنید. ممکن است چهره‌ای را بشناسید ولی اسمش را به خاطر نیاورید. همین فرصت خوبی است برای اینکه مغزتان را به کار وادارید. تا نه تنها اسم، بلکه نکته یا حقیقتی را در موردش به یاد بیاورید.

فهرست

  • تقویت مغز در همه‌جا
  • یافتن راه‌هایی برای تقویت مغز در حین حرکت
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان