دانلود کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر

تفکر در سطحی بالاتر یکی از سخن‌رانی‌های انگیزشی جول اوستین، نویسنده و کشیش کلیسای بزرگ لیکوود است. اوستین در این اثر درباره ۱۰ شیوه فکری قدرتمند برای برخورداری از زندگی موفق و سرشار صحبت می کند.

 شنیدن کتاب صوتی تفکر در سطحی بالاتر را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

 علاقه‌مندان به سخن‌رانی‌های اوستین و دوست داران کتاب‌های حوزه موفقیت و رشد فردی

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند.

 بخشی از کتاب تفکر در سطحی بالاتر

بسیاری از اوقات ما به محیط خود، شیوه تربیت یافتن و انتظاراتی که سایر‌ین از ما دارند اجازه می‌دهیم تا محدودیت های زندگی‌مان را تعیین کنند. همرنگ جماعت شدن و متوسط‌ الحال پیش رفتن کار راحتی است. اما خداوند شما را برای متوسط الحالی نیافریده. وی به این منظور شما را خلق کرده تا برجسته باشید، فراتر از حد عادی بروید، اثر خود را بر نسل خود به جای بگذارید. شما بذرهای تعالی را درون خویش دارید و باید نسبت به گذشتگان خود فراتر بروید. بایستی بهتر از ایشان زندگی کنید، موفق تر باشید و معیار جدیدی را وضع نمایید.

شما قدرت، لطف، استعداد و توانایی درهم شکن موانع و پیش رفتن را دارید. خداوند شما را به این منظور خلق کرده تا به جایگاهی بالاتر برسید، تا موانع گذشته را درهم بشکنید و بر عادات بد غلبه نمایید و از محدودیت‌های نسل اندر نسل رها شوید.

طوری زندگی نکنید که سرنوشت خود را از کف بدهید. شما برای گیر کردن در یک شرایط خاص، برای راضی شدن به آنچه هست و سالیان سال باقی ماندن در یک جا بدنیا نیامده‌اید. شما را برای این آفریده‌اند که عالی باشید. هم اکنون در وجودتان پتانسیلی است که منتظر مجالی برای بروز پیدا کردن است. شما استعدادهایی درون خود دارید که سبب باز شدن دربهایی جدید می‌شود، استعدادی که فرصت های نویی را برایتان به ارمغان می‌آورد. پس خود را از انتظارات سطح پایین خلاص کنید.

شما قدرت تحقق بخشیدن به خواسته‌هایتان را دارید. بذرهای تعالی درونتان را به جنبش وادارید. سدشکن باشید. خداوند زندگی شما را به مسیری جدید هدایت می‌کند. شما فراتر از موانع گذشته خواهید رفت و رویاهایتان را محقق می‌سازید. شما تبدیل به همان انسانی می‌شوید که منظور خداوند از خلق شما بوده است. 


معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

Faze Gian
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

دنبال چیز جدیدتری نسبت به حرف های قبل نباشید....

کاربر ۴۹۸۹۲۷۰
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

عالی

زمان

۵ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۹۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۹۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان