دانلود کتاب صوتی رستگاری در تاریکی با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رستگاری در تاریکی اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۴۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

رستگاری در تاریکی یکی از سخن‌رانی‌های جول اوستین کشیش پرطرفدار کلیسای بزرگ لیکوود است. او در این کتاب صوتی درباره خیر صلاح انسان صحبت می‌کند.

او در این سخنرانی تاکید بر موضوع دعا و طلب یاری کردن از خداوند در سختی‌ها دارد.

 شنیدن کتاب رستگاری در تاریکی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

شنیدن سخنرانی‌های معنوی و انگیزشی جول اوستین برای همه مفید است.

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

 بخشی از کتاب رستگاری در تاریکی

وقتی سخن از برکت به میان می‌آید، بیشتر ما چیزهای خوبی که در زندگی در اختیار داریم را به یاد می‌اوریم و مجددا از نعمت سلامت برخوردار شده باشیم. برکت‌ها و خاطرات خوش دست در دست هم دارند. به واقع، وقتی اوضاع بر وفق مراد است شادمانی کردن و شکرگزار بودن راحت است.

اما در آن هنگام که اوقات واقعا دشواری را پشت سر می‌گذرانیم چه؟ در خصوص این زمان‌ها در زندگی چه می‌توان گفت؟

در زندگی همه ما، اوقاتی هست که از میان نقاط تاریک حیات‌مان عبور می‌کنیم. در این اوقات دلسرد شدن، دست کشیدن از رویاهایی که در سر داشتیم و ‌اندیشیدن به پایان راحت‌ترین کار است. ‌اما خداوند دقیقا از همین دوران بیشترین بهره را می‌برد. دانه‌ای را در ذهن خود مجسم کنید. این دانه تا هنگامی‌که در نور باشد جوانه نمی‌زند و هرگز آن گیاهی که باید از آن پدید نمی‌آید. بلکه بایستی در خاک، در جایی تاریک کاشته شود، تا آن قوه درونی‌اش صورت واقعی به خود بگیرد. به همین قیاس، در وجود ما نیز دانه‌های تعالی در قالب ِرویاها، اهداف، استعدادها و توان بالقوه مان به‌امانت گذارده شده است که تنها در مکانی تاریک مجال بروز دارد.

هر انسانی که دستاوردی عظیم داشته از نقاط تاریک زندگی خود بسلامت عبور کرده است. در همین نقاط سردرگم زندگی است که رشد می‌کنیم. اینجاست که شخصیت واقعی ما شکل می‌گیرد، اینجاست که اعتماد به خداوند و استقامت ورزی را یاد می‌گیریم، و ماهیچه‌های معنوی ما ورزیده می‌شوند. در دشواری‌ها بیشتر دعا می‌کنیم، به خداوند نزدیک‌تر می‌شویم، زمانی را در سکوت گذرانده و الهامات الهی را دریافت می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

hmd@
۱۳۹۹/۰۹/۱۶

از اثرگذاری قلم جول اوستین که هرچی بگم کم گفتم. صداگذاری آقای قناعت پیشه هم که ارزش کتاب رو صدچندان کرده . واقعا کتاب خیلی فوق العاده ای هست جوری که تا حالا نشده موقع گوش دادنش اشکم در نیاد

- بیشتر
melis
۱۳۹۹/۰۴/۰۵

جول اوستین همیشه عالیه من از کی دنبال این کتاب بودم مرسی که گذاشتینش❤️

rozalin
۱۳۹۹/۰۵/۲۷

من خیلی وقت نیست که با جول اوستین آشنا شدم کتاب هاش فوق العاده انرژی مثبتی دارن و وجود ادم رو پر از حس خوب میکنن .در عین حال کتاب های سطحی که مثبت اندیشی صرف باشن نیست .ادم رو

- بیشتر
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۳۹۹/۰۶/۲۶

این کتاب بر امید، ایمان و اعتماد بر خداوند تاکید دارد، بسیار شیوا و گویا با داستان های آشنا و شنیدنی قابل باور و دلنشین شده، جمله مهم و تاثیرگذاری که در هر فصل تکرار شده این است که هر

- بیشتر
من به دنبال خودم میگردم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

سلام.من عاشق جول شوم.و خیلی دوست دارم گوینده کتاب رو ببینم...

انار
۱۳۹۹/۱۱/۲۶

گاهی یه جمله یه کتاب می تونه سرنوشتتو تغییر بده چون نگرشت رو تغییر می ده.این کتاب این توانایی رو داره.

Hjr
۱۳۹۹/۰۴/۲۹

عاالیه جول اوستین ک همیشه دوست داشتنی و جادوییه اینبار صدای گوینده هم انگیزه میده👌

Rey han
۱۴۰۱/۰۲/۲۲

جوئل اوستین عالیه کلا. حرفاش حال ادمو عالی میکنه

zohre sohrabi
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

فوق العاده اس ....هر کی که کتابو خونده میدونه من چی میگم ...شما هم حتما بخونید شاد میشید اگر بخونید 😃

Shadi
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

عالی ...تحت تاثیر قرار گرفتم واقعا

زمان

۹ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۵۳۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۵۳۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان