دانلود و خرید کتاب سرپرستی سازمان مسعود احمدی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرپرستی سازمان اثر مسعود احمدی نژاد

کتاب سرپرستی سازمان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سرپرستی سازمان

کتاب سرپرستی سازمان؛ سازمان و مدیریت؛ برای دانشجویان رشته حسابداری نوشتهٔ مسعود احمدی نژاد است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سرپرستی سازمان

اصولاً اساس جوامع امروزی بر فعالیت سازمان‌ها استوار شده است. افراد جامعه از طریق سازمان‌ها فعالیت‌های خود را با هم تلفیق می‌کنند تا در قالب یک ساختار نظام‌مند به نتایج مطلوب و مورد نظر خود دست یابند.

از سویی دیگر افراد انسانی در سازمان‌ها متولد می‌شوند، هویت پیدا می‌کنند، پرورش می‌یابند، آموزش می‌بینند، به رفع حاجات و نیازهای مختلف خود می‌پردازند، مشغول به کار می‌شوند، روزانه با سازمان‌های متعددی سر و کار دارند و... که همگی نشان از اهمیت سازمان‌ها برای انسان و جامعه دارند.

با وجود این سازمان‌ها برای به انجام رساندن مأموریت اجتماعی و انسانی خود باید از مدیران لایق شایسته و کارآمد استفاده نمایند مدیرانی که بتوانند با استفاده از دانش و مهارت‌های لازم وظایف سازمانی خود را به شکل مطلوبی انجام دهند.

از آنجایی‌که این امکان برای متخصصین سایر رشته‌ها نیز فراهم شده است تا در سطوح مختلف مدیریت به ویژه سرپرستی در سازمان‌ها به انجام وظیفه بپردازند، وزارت فرهنگ و آموزش عالی نیز با اختصاص دروسی چون سرپرستی سازمان اصول سرپرستی و سازمان و مدیریت زمینه آشنایی و فراگیری دانش مدیریت را تا حد امکان برای این دسته از متخصصان فراهم نموده است.

کتاب سرپرستی سازمان نیز به منظور تأمین سرفصل‌های دروس سرپرستی سازمان و سازمان و مدیریت در هفت فصل و شامل تاریخچه مکاتب و اندیشه‌های مدیریت سازمان و مدیریت برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت و رهبری، تأمین نیروی انسانی و کنترل و نظارت نوشته شده است.

نگارنده در این کتاب تلاش کرده است تا ضمن در نظر گرفتن میزان توانایی‌های دانشجویان رشته حسابداری در درک مفاهیم مدیریتی مطالب را به شکلی بیان کند که برای دانشجویان رشته مدیریت و علاقه‌مندان به مباحث «سازمان و مدیریت منبع مناسب و قابل قبولی باشد.

در این کتاب مفهوم سرپرستی به عنوان فعالیتی عام که لازمه هر فعالیت و کار هدفدار و سازمان یافته، مورد نظر قرار گرفته شده است. از نکات مثبت این کتاب طرح پرسش‌های پایانی هر فصل است که می‌تواند به درک و فراگیری دانشجویان عزیز کمک کند و بازخورد مناسبی از میزان مطالب فرا گرفته‌شده را نیز ارائه نماید.

خواندن کتاب سرپرستی سازمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ حسابداری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان