دانلود کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت با صدای محسن خدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت اثر دیپاک چوپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

معرفی کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

کتابچه صوتی هفت قانون معنوی موفقیت نوشته دیپاک چوپرا است که با ترجمه فاطمه عبادی و با صدای محسن خدری منتشر شده است. این کتاب چکیده‌ای ارزشمند از کتاب کتابچه هفت قانون معنوی موفقیت است.

درباره کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

هنگامی که نگرش معنوی به موفقیت، در زندگی روزمره نفوذ کند، انسان می‌تواند تقدس ذاتی خود را بشناسد. بدین ترتیب، موفقیت، شادی، و رفاه، به طور طبیعی در زندگی جاری می‌شوند. هر فردی، یک هدیه ویژه برای جهان دارد. هنگامی که استعدادهای منحصربه‌فرد، نیازهای منحصربه‌فرد انسان را برآورده می‌سازند، شکوفایی و پیشرفت به طور طبیعی حاصل می‌شود.

موفقیت تنها به معنی رسیدن به ثروت و مقام نیست. شیوه معنوی نگرش به موفقیت، شامل دستاوردها، روابط سالم، لذت، سهولت، فراوانی، و رفاه عمومی است.کتاب هفت قانون معنوی موفقیت، دیپاک چُوپرا، ترسیم‌کننده هوش معنوی مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت است.

انسان‌ها در پایه‌ای‌ترین سطح خود، آگاهی مطلق هستند، یعنی دارای خلاقیت، امکانات، هوش و آسایش بی‌حدومرز هستند. لحظه حاضر، نتیجه لحظات پیشین شما است، و می‌تواند بهتر یا بدتر از آن‌ها باشد. هرچه شما سخاوتمندتر باشید، راحت‌تر می‌توانید چیزی که می‌خواهید را دریافت کنید. بخشندگی بدون توقع، می‌تواند به دریافت ِگسترده و عمومیِ چیزی که بخشیده شده است بینجامد.

شنیدن کتابچه هفت قانون معنوی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که زندگی را رو به پیشرفت و موفقیت می‌خواهند پیشنهاد می‌کنیم



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد