دانلود کتاب صوتی روزهایت را مدیریت کن، همین امروز (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روزهایت را مدیریت کن، همین امروز (خلاصه کتاب) اثر جوسلین گلی

دانلود و خرید کتاب صوتی روزهایت را مدیریت کن، همین امروز (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی روزهایت را مدیریت کن، همین امروز (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی روزهایت را مدیریت کن، همین امروز، نوشته‌ی جوسلین گلی، کتابی است که به شما یک چیز را می‌آموزد: به‌سادگی عادت‌های روزانه خود را بسازید!

درباره‌ی کتاب صوتی روزهایت را مدیریت کن، همین امروز

توصیه‌های مفید و مناسبی که جوسلین گلی در کتاب صوتی روزهایت را مدیریت کن، همین امروز بیان می‌کند، به شما کمک می‌کند چگونه می‌توانید در موقعیت‌های آشفته کار کنید، به جای اینکه دائما با دیگران در ارتباط باشید با خودتان ارتباط برقرار کنید، از عوامل حواس‌پرتی مثل ایمیل و شبکه‌های اجتماعی اجتناب کنید و روشی برای افزایش بهره‌وری پیدا کنید. اگر به زندگی افراد معروف و موفق در زمینه‌های مختلف سرکی بکشیم متوجه می‌شویم که آن‌ها توانسته‌اند با ایجاد یک سری روتین و عادت روزانه به موفقیتشان دست پیدا کنند. بنابراین لازم است که نحوه‌ی صحیح این‌کار، یعنی ساختن عادت‌های روزانه را یاد بگیریم.

در کتاب صوتی روزهایت را مدیریت کن، همین امروز علاوه بر این موضوع می‌آموزیم که چطور می‌توانیم با استفاده از خلاقیتمان ایده‌های متفاوت را به اجرا دربیاوریم و در کنارش، با تمام موانعی که گاه و بیگاه بر سر راهمان قرار می‌گیرند، مبارزه کنیم.

کتاب صوتی روزهایت را مدیریت کن، همین امروز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی روزهایت را مدیریت کن، همین امروز برای تمام کسانی است که دوست دارند یک برنامه‌ریزی دقیق و عالی برای رسیدن به اهدافشان داشته باشند. 

درباره‌ی جوسلین گلی

 جوسِلین گِلی ، سردبیر و مدیر مجموعه‌ «99u» است که مجموعه‌ای از روش‌هایی را ارائه می‌دهد که مدیران برای تقویت استعداد و دوری از انجام همزمان چند کار از آن‌ها استفاده می‌کنند. جوسلین گلی سردبیر شرکت رسانه‌ای آنلاین فیلورپیل هم بوده است. کتاب فوق‌العاده‌ روزهایت را مدیریت کن، همین امروز، بخشی از مجموعه سه‌جلدی «99u» است که توجه متفکران خلاق و اقتصاددان رفتاری را جلب کرد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان