دانلود کتاب صوتی نورومارکتینگ با صدای آیسا ماهوتچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نورومارکتینگ اثر آناهیتا خرمی بنارکی

دانلود و خرید کتاب صوتی نورومارکتینگ

معرفی کتاب صوتی نورومارکتینگ

کتاب صوتی نورومارکتینگ، اثر آناهیتا خرمی بنارکی، شقایق کنجدی و نگار کریمی به پاسخ این پرسش می‌پردازد: آیا استفاده از روانشناسی برای تاثیر گزاری، تعامل، ترغیب و فروش در بازاریابی عصبی ممکن است؟

نسخه صوتی کتاب نورومارکتینگ را با صدای آیسا ماهوتچی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی نورومارکتینگ

احتمالا اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که نورومارکتینگ چیست؟ نورومارکتینگ شاخه‌ای‌ از علوم اعصاب است که تمایل و رفتار مشتری، هنگام خرید را بررسی می‌کند. سرشاخه‌ی این علم، نورواکونومیک است که موضوع آن به زمینه‌های تصمیم‌‌گیری افراد مربوط می‌شود. این که افراد چگونه تصمیم می‌گیرند چگونه ریسک یا خطر می‌کنند و برای تصمیم‌های خود چگونه ارزش‌گذاری می‌کنند، تنها به تصمیم‌گیری در خرید و اقتصاد ربط ندارد، بلکه به‌ طور کلی پیرامون ماهیت تصمیم‌گیری و مکانیسم‌های آن در مغز صحبت می‌کند. با شنیدن کتاب صوتی نورومارکتینگ درمی‌یابیم که هدف دانش نورومارکتینگ، تنها بررسی رفتار و نگرش مشتری نیست. هدایت مدیران، تجار، کارگزارن و حتی مدیران فروش و امور مالی برای جلب اعتماد مشتری و نیز ارتباط موثر با دیگر بازرگانان نیز از موضوعات این دانش به‌ شمار می‌آید. به‌ طور کلی هر آن‌چه مربوط به رفتار تجاری فردی، گروهی و سازمانی و مکانیسم‌های آن در مغز باشد، موضوع این دانش خواهد بود. مولفان تلاش کردند با استفاده از علم نورومارکتینگ پاسخ این پرسش را پیدا کنند که آیا استفاده از روانشناسی برای تاثیر گزاری، تعامل، ترغیب و فروش در بازاریابی عصبی ممکن است؟

علاوه بر این، سوالات دیگری مانند سوالات زیر مطرح می‌شود: ذهن انسان چگونه کار می‌کند؟، انسان چگونه می‌اندیشد؟، آگاهی چیست و چگونه ایجاد می‌شود؟، انسان چگونه تصمیم می‌گیرد؟، آیا تنها انسان خودآگاهی دارد؟، چرا انسان‌ها رفتارهای مشابهی از خود بروز می‌دهند؟، آیا می‌توان گفت خفاش بودن چگونه است؟ جواب این پرسش‌ها را می‌توانید در کتاب صوتی نورومارکتینگ پیدا کنید.

کتاب صوتی نورومارکتینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نورومارکتینگ می‌تواند کمک بی‌نظیری برای بهبود روابط تجاری بین بازرگانان نیز باشد. شنیدن کتاب صوتی نورومارکتینگ را به تمام مدیران کسب‌وکارها و صنایع پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی نورومارکتینگ

باید در نظر داشت هدف اولیه‌ی دانشمندان ورود به عرصه‌ی بازاریابی یا ترغیب بیشتر مشتریان برای خرید نبوده است، بلکه هدف کشف علت تمایل به خرید، استراتژی مشتری در خرید و نحوه‌ی گزینش تمایلات است. تمام این پرسش‌ها به نحوی در روان‌شناسی اقتصاد مورد بررسی و توجیه قرار گرفته‌اند اما علوم اعصاب آن‌ها را بر اساس فیزیولوژی مغز و به‌ واسطه‌ی ابزار‌های تصویربرداری، رصد چشمی و ثبت سیگنال مورد بررسی قرار می‌دهد تا ضمن شناخت مکانیسم دقیق آن، بتواند مطالعات واقعی‌تری انجام دهد و علل دقیق‌تری برای رفتار‌ها بیابد.


نظرات کاربران

راستین امانی
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

به جرئت میتونم بگم بدترین کتاب صوتی‌ای بود که شنیده بودم. گوینده سواد کافی نداره. تونالیته مناسبی نداره طوری که انگار دختر بچه ۵ ساله داره روخوانی میکنه. گویا گوینده حتی بهش فشار میومد که قبل از فروش کتاب صوتی

- بیشتر
Mah(D)
۱۴۰۰/۰۱/۲۳

در دو موضوع نظر میدم. اول محتوای کتاب. سه نفر تلاش کردن یه کتاب تالیف کنن اگه هر کدوم فقط 3 دقیقه توی گوگل سرچ کرده بودن کتاب صد برابر بهتر میشد. انقدری که کتاب ریاضی سوم دبستان به نورومارکتینگ

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان