دانلود کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید

معرفی کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید

تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید کتابی نوشته جیم ران، مدرس و مربی تاثیرگذار حوزه موفقیت در کسب‌وکار است.  

درباره کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید

 جیم ران در این کتاب، ایده‌ها و تجربیات خاص و نوآورانه‌ی خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای با شما شریک می‌شود. او در این کتاب گویا اصول صحیح راه‌اندازی یک بازاریابی شبکه‌ای را به شما آموزش می‌دهد.

درباره جیم ران

جیم ران در طی سالها به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین اندیشمندان زمان ما و همچنین موثرترین فرد بر یک نسل از سخنرانان مدرسان و مربیان شخصیت شناخته شده.

جیم ران توسط مارک ویکتور هانسن، استاد انگیزه‌بخش، توسط ویک کوننت، گنجینه ملی، توسط لس براون، یکی از حرفه‌ای‌ترین متفکران و بزرگاندیشان زمان ما و توسط آنتونی رابینز، یک انسان و الگوی فوقالعاده توصیف شده است. 

جیم ران در بیش از ۳۷ سال، اصول و فلسفه موفقیت خودش را به ۵۰۰۰ نفر مخاطب و ۳ میلیون نفر در سراسر جهان در میان گذاشته. جیم ران دریافت کننده جایزه CPA از مجمع سخنرانان ملی به خاطر بینقص بودن سخنرانی است. او مولف بیش از ۱۸ کتاب، کتاب صوتی و برنامه ویدیویی است.

 بخشی از کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید

سفر کردن در دنیا بسیار لذت‌بخش است، مخصوصا برای کشاورز زاده‌ای مثل من. من هنگامی که به این فرصت مطلع شدم مهارت‌های زیادی نداشتم، عادت داشتم کار کنم تا پول بگیرم. من می‌دانستم که چطور شیر گاوها را بدوشم ولی پول خوبی نداشت، اما وقتی من به بازاریابی شبکه‌ای در زمینه سلامت و تغذیه معرفی شدم، جایی بود که من می‌توانستم از کف شروع کنم و به بالاترین سطح آن برسم و می‌توانستم این کار را پاره‌وقت انجام بدم.

آن نهایتا انقلابی در زندگی من برپا کرد و برای همیشه زندگی من را تغییر داد. پس از آن ابدا من وضعیت سابق را نداشتم. حالا قسمت عمده داستان من در میان گذاشتن این فرصت بی‌نظیر برای مردم سرتاسر دنیا است و در پی آن بیان فلسفه‌ای که موجب عملی شدن آن شد.

همان طور که می‌دانید اگر هر تکنیکی که در دنیا وجود دارد، داشته باشید، بهترین محصول، بهترین سیستم حمایتی دنیا را هم که داشته باشید، اما بدون فلسفه‌ای که شما را به سمت انجام چیزهای ضروری سوق بدهد هرگز موفق نخواهید شد.

کلیدی که باید برای آماده شدن برای موفقیت داشته باشید این است: فلسفه شخصیت. در سن 25 سالگی چیزهایی به صورت بسیار عمیقی زندگی من را تغییر داد، اولین مورد کشف محصولی بی‌مانند بود که من به آن اعتقاد داشتم، مادرم به من تغذیه و بهداشت درست را آموخت و من هم از آن بهره‌مند شدم. این از طرف پدربزرگ و مادربزرگ به مادرم به ارث رسیده بود و به من داده شده بود


معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

AliShAT
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

سرابی که هیچ گاه محقق نمی شود، کافیست به افراد خارج شده از شبکه نگاه کنید یک مریض روانی که مال باخته و آرزوهایشان بر باد رفته

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۶۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان