دانلود کتاب صوتی فصل‌های زندگی با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فصل‌های زندگی اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی فصل‌های زندگی

معرفی کتاب صوتی فصل‌های زندگی

کتاب صوتی فصل‌های زندگی نوشته جیم‌ران با ترجمه فریبا سبزچمنی و صدای محسن زرآبادی منتشر شده است. جیم ران، سال‌ها است که به عنوان تأثیرگذارترین متفکر زمان ما، مورد احترام است. وی پرورش‌دهنده و انگیزه‌دهندۀ یک نسل کامل از مربیان رشد شخصی، و نیز صدها مدیر از شرکت‌های برتر آمریکا است.

درباره کتاب صوتی فصل‌های زندگی

کتاب صوتی فصل‌های زندگی نگاهی است اجمالی به عمق شخصیت جیم ران. توانایی او در بیداری دوبار روح خفت درون انسان، در این زمانه تغییر و پرفراز و نشیب، نعمت بزرگی برای ما محسوب می‌شود. اثر حاضر نخستین، کتاب جیم‌ران است. نظرات او درباره اهداف، رشد شخصی، مهارت‌های رهبری، و ارزش ارتباطات مؤثر در تمام بخش‌های آموزشی، دولتی و تجاری مورد نیاز است. جیم‌ران می‌تواند در بهبود کیفیت زندگی خانوادگی بی‌اندازه یاری‌دهنده باشد.

شنیدن کتاب صوتی فصل‌های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه موفقیت و تغییر مسیر زندگی پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۹۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۹۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان