دانلود کتاب صوتی پازل‌های زندگی با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پازل‌های زندگی اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی پازل‌های زندگی

معرفی کتاب صوتی پازل‌های زندگی

کتاب صوتی پازل‌های زندگی نوشته جیم ران، نویسنده کتاب‌های انگیزشی و کارآفرین آمریکایی است. او سال‌های است که به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار، پرورش دهنده و مربی نسل جدید آمریکا فعالیت می‌کند.

 جیم ران در این کتاب ایده‌ها و نگرش‌هایش را درباره تغییر مثبت و موفقیت با سبک نگارش منحصربه‌فردش مطرح کرده است. جملاتی الهام‌بخش برای زندگی که امید و الهام به همراه دارند.

این کتاب صوتی واژگان و افکاری را به شما انتقال می­‌دهند، که قدرت فوق­ العاده‌­ای دارند. هدف جیم ران این است که کلمات را به افکار و احساساتی تبدیل کنیم که ابزاری شوند برای شکل دادن به یک زندگی جدید با اهداف و آرای جدید جهت رسیدن به آنچه می­‌خواهیم داشته باشیم و هر آنچه آرزو داریم بشویم.

نکات کاربردی این کتاب را در روابط شخصی، حرفه‌ای، اجرای اهداف مالی و رسیدن به آرزوها به کار ببندید و نتایج بهبودبخش و بسیار مثبت آن را نظاره‌گر باشید.

 شنیدن کتاب پازل‌های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و خودیاری


معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان