دانلود کتاب صوتی صبح جادویی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صبح جادویی (خلاصه کتاب) اثر هال الرود

دانلود و خرید کتاب صوتی صبح جادویی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی صبح جادویی (خلاصه کتاب)

میکرو کتاب صوتی صبح جادویی نوشته هال الرود که با ترجمه فاطمه فراهانی و توسط گروه سبکتو منتشر شده است. نشان می‌دهد همه ما توانایی غلبه بر هر نوع مانعی را داریم و می‌توانیم زندگی رویایی‌مان را خلق کنیم.

درباره میکرو کتاب صوتی صبح جادویی

هال الرود نویسنده صبح جادویی سال ۱۹۹۹ در بیست سالگی در حالی که زندگی خوب و آرامی داشت، یکی از بهترین ویزیتورهای یک شرکت بازاریابی بود. نامزدی دوست داشتنی، خانواده همیشه پشتیبان و دوستان بسیار خوبی هم داشت و به معنای واقعی کلمه خوشبخت بود همه چیزش را از دست داد. در یکی از شب‌ها با یک راننده مست تصادف کرد و در صحنه تصادف برای چند لحظه از دنیا رفت و پس از شش روز ماندن در کما به هوش آمد و خبردار شد که دیگر هرگز نمی‌تواند راه برود ، با یازده استخوان شکسته و آسیب مغزی جدی و دختری که در بیمارستان، نامزدی‌اش را با او به هم زد. گرچه کنار آمدن با شرایط جدید آسان نبود و گه گاهی با خود می‌اندیشید که چرا این اتفاق باید برای او بیفتد اما باید مسئولیت بازگشت زندگی‌اش به شرایط مطلوب گذشته را می‌پذیرفت و به جای ناله و شکایت اوضاع را آن گونه که بود در آغوش می گرفت. او با نوشتن این کتاب نشان داد چطور می‌شود در هر حال موفق بود.

کتاب صوتی صبح جادویی شامل شش عادتی است هال الرود که با انجام آنها قبل از ساعت ۸ صبح زندگی‌اش را متحول کرد.

صبح جادویی چگونه زندگی شما را متحول می‌کند؟

صبح جادویی نه تنها توانمندساز، بلکه ساده و مفرح است. شما خیلی زود می‌توانید آن را بدون هیچ گونه زحمتی در باقی عمرتان به کار ببندید.

در حالی که هنوز هم می‌توانید هر وقت که دوست دارید به رختخواب بروید، شگفت زده می‌شوید وقتی می‌فهمید دیگر تمایلی به این کار ندارید.

حتی در روزهای تعطیل و آخر هفته هم می توانید خیلی زود بیدار شوید، آن هم فقط به این دلیل که با سحرخیز بودن، احساس بهتری به شما دست می‌دهد و عملکردتان بهتر می‌شود.

این ها برخی از رایج‌ترین و در عین حال عمیق ترین مزایایی است که می‌توانید از صبح جادویی انتظار داشته باشید.

صبح جادویی به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که تغییراتی سریع و عمیق در همه جنبه‌های زندگی‌تان به وجود می‌آورد. اگر واقعا به دنبال بهبود زندگی‌تان هستید حتما این کتاب را گوش کنید.

شنیدن میکرو کتاب صوتی صبح جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مهم نیست کجای دنیا زندگی می‌کنید و یا چه شغلی دارید شما باید کتاب صوتی صبح جادویی را بشنوید تا فردای بهتری را شروع کنید.

بخشی از کتاب صوتی صبح جادویی

چقدر به عادت‌های زندگی خود اهمیت می‌دهید؟ متاسفانه بیشتر افراد معمولی از عادت‌های نادرستی در زندگی‌شان استفاده می‌کنند و همین عامل روی کیفیت زندگی‌شان تاثیر منفی می‌گذارد. اگر شما از عادت‌های خوب و درست در زندگی استفاده کنید، مسلما به تغییرات عمیق در زندگی خواهید رسید و نتایج ارزشمندی کسب خواهید کرد.

ما عادت‌هایمان را تکرار می‌کنیم و به مرور زمان در ضمیر ناخودآگاه خود آن را حک می‌کنیم. اما اگر از عادت‌های بد و منفی استفاده کنیم فکر می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ مسلما از زندگی رویایی خود بسیار دور می‌شویم و به مرور زمان ناامیدی و افسردگی به ما حمله خواهد کرد. بهترین کار آن است که روی عادت‌های خود کنترل داشته باشیم و بتوانیم هر عادت منفی و مخرب را کنترل و حذف کرده و به جای آن عادت‌های مفید و سازنده را جایگزین کنیم.

همیشه وقتی سال جدید فرا می‌رسد ما به خودمان قول‌های زیادی می‌دهیم. می‌گوییم که این کار را می‌کنم، آن کار را می‌کنم، رژیم می‌گیرم، ورزش می‌کنم و... اما شاید کمتر از ۵ درصد افراد به قول‌هایی که در سال نو به خود می‌دهند عمل کنند. چرا اینقدر سخت است که عادت‌های خوبی که انتخاب می‌کنند را حفظ کنند؟

اعتیاد در هر چیزی رخ می‌دهد، حتی در عادت‌ها. ما به عادت‌های خود معتاد شده و ترک آن برایمان سخت است. چون وقتی ما کاری را بارها و بارها تکرار می‌کنیم، در ضمیر ناخودآگاهمان حک می‌شود به همین دلیل تغییر عادت کاری بسیار دشوار است، همانطور که یک معتاد هنگام ترک کردن، درد جسمی و روحی زیادی را تحمل می‌کند، برای انسان‌های معمولی هم ترک عادت همان مفهوم را دارد. چون نمی‌دانند که واقعا چه چیزی را باید بخواهند، نسبت به انتظارات خودشان هم دو به شک می‌مانند.

قسمت خوب ماجرا اینجاست که عادت‌های شما هر چقدر که قدیمی باشند ظرف مدت ۳۰ روز می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. اما بیشتر مردم به دلیل نداشتن یک رویکرد مناسب معمولا نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند که چه کاری انجام دهند تا عادت‌هایشان را تغییر دهند، به همین دلیل افسرده و ناامید می‌شوند. من به شما رویکرد ۳۰ روزه برای ترک عادت را ارائه می‌دهم که در ادامه با هم می‌خوانیم.

همانطور که گفتیم بیشتر افراد به دلیل عدم به کارگیری رویکردهای درست نمی‌توانند عادت‌های قدیمی خود را ترک کنند. اما وقتی از رویکرد ۳۰ روزه استفاده کنید، بر همه عادت‌های خود مسلط می‌شود و دیگر تغییر برایتان سخت نخواهد بود.

نظرات کاربران

ماریا
۱۳۹۹/۰۲/۲۶

چه امیدی داشته. خوشم اومد

ناسارا
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

کتاب خوبی هست و به موضوع جالبی هم پرداخته شده

وحید
۱۴۰۰/۰۸/۰۱

به نظرم واقعا کتاب خوب و کاربردی‌ای‌ه و خوب هم خلاصه شده، از باشگاه ۵ صبحی‌ها هم خیلی بهتره:))

Fatemeh.e
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

سلام، به نظر من در خوندن این کتاب هیچ تردیدی نکنید، این کتاب چکیده نکاتی رو درباره اینکه چطور صبح تون رو به خوبی و با انرژی آغاز کنید و عادات خوب رو در زندگیتون رواج بدید بازگو میکنه. متن بسیار

- بیشتر
کاربر ۲۰۵۷۳۱۵
۱۳۹۹/۰۶/۰۲

کنار سادگی خیلی کمک کنندس .من چنددتا نکنته خوب ازش الگو برداری کردم و با توجه به برنامه شرایط خودم اون نکته ها و زمانشو انجام میدم

somebody
۱۴۰۲/۰۶/۱۳

کتاب خوب و مفیدی بود. من خیلی مشکل دارم با سحر خیزی و برام مفید بود. مخصوصا یه جای کتاب که نویسنده میگه همیشه از سحرخیزی متنفر بوده و براش خیلی سحت بوده صبح ها بیدار بشه. امیدوارم منم بتونم‌. یه

- بیشتر
Uniqueo0o
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

سلام به توصیه ی یکی از دوستان خوبم کتاب رو شنیدم، ارزش مند و سودمند بود. ( دوستان خوبم دانش به تنهایی کافی نیست و اینجاست که مسئله ی عقل میاد وسط، پس لطفا به حرف های کتاب عمل کنید.

فرید
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

کتاب خیلی مفید و عالی به کسایی که میخوان در زندگیشون تغییر ایجاد کنند توصیه میکنم

نسترن
۱۴۰۲/۰۲/۳۰

به جهت انگیزه بخشی و آموختن آغاز یک صبح خوب بسیار عالی است. در من اثرگذار بود. گویندگی بسیار خوب بود. اما برخی نکات مانند دیگر کتابهای انگیزشی بود و برای من که قبلاً آنها را خوانده بود یه مقداری

- بیشتر
سروش
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

سلام به دوستداران کتاب این کتاب خلاصه تمام اون چیزایی هست که کتاب های موفقیت و خودشناسی نوشتن. مفید و مختصر رفته سر اصل مطلب و چکیده ای رو که شما برای یک برنامه ریزی صحیح نیاز دارید و بدون تعارف

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان