دانلود کتاب صوتی سفرهای دور و دراز با صدای حسن آزادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفرهای دور و دراز اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی سفرهای دور و دراز

معرفی کتاب صوتی سفرهای دور و دراز

کتاب صوتی سفرهای دور و دراز، نوشته‌ی برایان تریسی حکایتی مدرن در باب کار و تجارت است. سفرهای دور و دراز تجربه‌ی جالب سه جوان است که سفری طولانی را آغاز کردند تا به آنچه در پی آن بودند، یعنی موفقیت در کسب و کار، برسند.

سفرهای دور و دراز را مهدی قراچه‌داغی به فارسی ترجمه کرده است و شما می‌توانید نسخه صوتی آن را با صدای حسن آزادی، بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی سفرهای دور و دراز

احتمالا شما هم بارها این سوالات را از خودتان پرسیده‌اید؛ چرا برخی در کسب و کار و روابطشان موفق‌تر از بقیه هستند؟ چه چیزی باعث شده است تا بسیاری سالم‌تر و شادتر زندگی کنند و مرتبا موفقیت‌هایشان را جشن بگیرند؟ برایان تریسی در کتاب سفرهای دور و دراز که حکایتی مدرن در باب کار و تجارت است، به این سوالات پاسخ داده است. کتاب سفرهای دور و دراز شرح ماجرای سه جوان است که به سفری طولانی می‌روند. آن‌ها در تلاشند تا موفقیتی که در کسب و کارشان به آن نیاز دارند را پیدا کنند . در سفرهای دور و دراز حقایقی هم بر آنان آشکار می‌شود که خواندنشان می‌تواند ما را یک گام به رسیدن به موفقیت نزدیک‌تر کند.   

کتاب صوتی سفرهای دور و دراز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

همه‌ی کسانی که دوست دارند با مراحل مختلف موفقیت و رازها و حقایق پنهان آن آشنا شوند و از تجربه‌ی دست اولی استفاده کنند، کتاب صوتی سفرهای دور و دراز را کتابی جذاب و کاربردی می‌یابند.

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک کشتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

مهدی قراچه‌داغی

مهدی قراچه‌داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

بخشی از کتاب صوتی سفرهای دور و دراز

در رویا شوید و خواب‌های عالی ببینید. هرچه را در رویا ببینید، همان می‌شوید. پنداره‌ی شما قولی است که روزی به کجا خواهید رسید. ایده‌آل شما پیش‌بینی آن چیزی است که روزی به آن دست خواهید یافت. جیمز آلن

هر موفقیت بزرگی با یک پنداره شروع می‌شود. رویایی از یک چیز هیجان‎بخش یا چیزی متفاوت. احساسی که الهام می‌بخشد و به شما انگیزه‌ای می‌دهد که به فراتر از آنچه تا کنون رسیده‌اید دست پیدا کنید. پنداره‌ی شما برای زندگی‌تان کدام است؟ برای لحظه‌ای تصور کنید برای کاری که می‌توانید بکنید، محدودیتی در کار نیست. فرض را بر این بگذارید که هم زمان دارید و هم پول، همه‌ی دانش و تجربه‌ی لازم را دارید. همه‌ی مهارت‌ها و منابع را در اختیار دارید. همه‌ی دوستان و تماس‌های لازم در اختیار شما هستند. اگر بتوانید چیزی در زندگی داشته باشید، آن چه می‌تواند باشد؟

فهرست 

  • پیشگفتار و مقدمه
  • پنداره و رویا
  • دست به کار شوید
  • سفر حقیقی سرانجام شروع می‌شود
  • طلیعه واقعیت
  • هرگز تسلیم نشوید
  • بزرگترین صحرای روی زمین
  • بازتاب‌ها
  • ضمیمه
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۵۷۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۵۷۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان