دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده:ناپلئون هیل
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۴.۰از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل از نخستین و جامع‌ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفی روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است.

 درباره کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

هر فصلی از این کتاب به رازی برای پول جمع کردن اشاره می‌کند که باعث شده‌است بیش از پانصد نفر فوق‌العاده ثروتمند شوند.

رازهای این کتاب توسط هزاران نفر از اقشار گوناگون جامعه مورد آزمایش عملی قرار گرفته است... ویژگی عجیب و غریب این رازها این است:

کسانی که آن را به‌دست می‌آورند و از آن استفاده می‌کنند، درمی‌یابند که فقط با اندکی تلاش به‌راستی به سمت موفقیت می‌روند و هرگز تسلیم شکست مجدد نمی‌شوند. این راز به همهٔ کسانی که خواهان آن هستند، به‌طور مساوی خدمت می‌کند و تحصیلات ربطی به آن ندارد.

تا کنون بیش از پانزده میلیون نسخه از بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل به فروش رفته‌است. این کتاب که در دوران رکود و یاس اجتماعی سال‌های جنگ جهانی نوشته شد، به نقشهٔ راه برای میلیون‌ها نفر تبدیل شد تا از فقر دوران رکود بگریزند و برای خود، خانواده‌ها، و در موارد بی‌شماری، کارمندان خود رفاه فراهم کنند.

بعد از شنیدن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، متوجه می‌شوید که ذهن شما، ندای درونی، تخیل، الهامات و حس ششم چقدر می‌تواند شما را به اهدافتان نزدیکتر کنند. 

 شنیدن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت را به شنیدن این کتاب تاثیرگذار و پرفروش دعوت می‌کنیم

 درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل مولف آمریکایی کتاب‌های خودیاری یا پیشرفت شخصی بود که بیش از همه با کتاب پرفروشش بیندیشید و ثروتمند شوید شناخته می‌شود. کتاب مذکور، در میان ۱۰ کتاب پرفروش تاریخ در حوزه‌ی خودیاری قرار دارد. هیل در تمامی نوشته‌ها و صحبت‌های خود، اشتیاق و علاقه را عامل ضروری برای رسیدن به موفقیت می‌دانست. کتاب‌های او عموما با عنوان شرح و آموزش راه‌های رسیدن به موفقیت به فروش می‌رفتند.


معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۳۸۲۴۲۹
۱۳۹۹/۰۸/۱۶

سلام چرا کتاب کامل نیست

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان