دانلود کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم اثر مهرنوش گلبازی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:مهرنوش گلبازی
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم

کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم، کتابی شنیدنی برای داشتن یک رژیم غذایی خوشمزه، سالم و کامل برای بدن است.

نسخه صوتی کتاب چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم را با ترجمه‌ی روان مهرنوش گلبازی و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم

بدن ما با خوردن مواد غذایی مختلف، نیاز خود را به انرژی، ویتامین و ... تامین می‌کند. با غذا خوردن است که ما می‌توانیم سلامتی‌مان را تضمین کنیم یا به بیماری‌ها خوشامد بگوییم. برخی بیماری‌ها را می‌توانیم به کمک غذا درمان کنیم. بنابراین بسیار مهم است که غذایی مصرف کنیم که مواد مورد نیاز برای بدن را داشته باشد. حالا وقت پرسیدن این سوال است که ما چه می‌خوریم؟ خوراکی‌هایی می‌خوریم که به بدن ما کمک می‌کنند یا به آن ضرر می‌زنند؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این پرسش هستید، کتاب چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم را انتخاب کنید. علاوه بر پاسخ دادن به این سوال، کتاب چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم شامل پیشنهادهای غذایی سالم و در عین حال خوشمزه هم هست.

کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید یک رژیم غذایی سالم و در عین حال متنوع داشته باشید، از شنیدن کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم، غافل نشوید. 

بخشی از کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم

غذای مناسب برای افزایش بهره‌وری همچون سوخت عمل می‌کند. درک این موضوع باید انقلابی در نحوه‌ی خوردن شما ایجاد کند. هر چند وقت یکبار، از خود این سوال را می‌پرسید که «آیا من همان مواد غذایی‌ای را مصرف می‌کنم که بدنم به آن‌ها نیاز دارد، یا آن دسته از مواد غذایی‌ایی را مصرف می‌کنم که ذائقه‌ی من دوست دارد؟» زمانی که صحبت از افزایش بهره‌وری در طول یک روز کاری می‌شود، اهمیت خوردن غذای سالم بیش از پیش نمود پیدا می‌کند. در کتاب صوتی چگونه از غذاها برای افزایش بهره وری روزانه استفاده کنیم، هفت پیشنهاد برای وعده‌های غذایی و اسنک‌های سالم برای بهبود سلامتی و بهره‌وری شما به طور هم زمان ارائه شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۸۰۰۲۵
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

واقعا ۱۱ دقیقه است؟

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان