دانلود کتاب صوتی چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم اثر ندا پوریان

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:مریم قریشی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم

کتاب صوتی چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم، از مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی، اثری جذاب و شنیدنی درباره‌ی‌ نحوه‌ی هدف‌گذاری و چگونگی دنبال کردن و رسیدن به آن هدف است. 

این اثر را مریم قریشی به فارسی برگردانده است. نسخه صوتی کتاب چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم را با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم

حتما برای شما هم پیش آمده که به مناسبت سال جدید یا سالروز تولدتان، هدف‌های بسیاری برای خودتان در نظر گرفته باشید. شاید برنامه‌ی خاصی هم برای آن‌ها ریخته باشید و یا شاید حتی ندانید که چطور می‌توانید به چنین برنامه‌ای دست یافت. اگر نمی‌دانید که چطور می‌تواند هدف‌های مختلف را دنبال کرد و به آن‌ها رسید، باید بدانید که شما به یک برنامه‌ی عملیاتی نیاز دارید. برنامه‌ی عملیاتی چیست؟ برنامه‌ی عملیاتی در حقیقت همان مسیری است که باید طی کنید تا به هدفتان برسید. اما چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم؟ این سوالی است که بارها به شیوه‌های مختلف از خودمان پرسیده‌ایم. چطور باید برنامه‌ای داشته باشیم تا ما را در مسیر رسیدن به آرزویمان قرار بدهند و روز به روز ما را به هدفمان نزدیک‌تر کنند؟

در کتاب صوتی چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم، می‌آموزیم که چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم، چطور انگیزه‌مان را در شرایط و روزهای سخت حفظ کنیم و در عین‌حال تعهدمان نسبت به مسیر نیز، خدشه‌دار نشود.

کتاب صوتی چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم، می‎تواند راهنمای مفیدی برای همه افرادی باشد که دوست دارند زندگی هدفمندی داشته باشند و به اهدافشان برسند. 

بخشی از کتاب صوتی چگونه برنامه عملیاتی بنویسیم

برنامه‌ی عملیاتی (Action Plan) چیست؟ چگونه به کمک یک برنامه‌ی عملیاتی به اهداف خود برسیم؟ سؤالی که کمتر کسی از خود می‌پرسد. وجود اهداف در زندگی ضروری است و به‌هیچ‌وجه قابل‌انکار نیست. این اهداف هستند که به زندگی هدف و معنا می‌دهند؛ اما اهداف به‌سادگی و به‌خودی‌خود به دست نمی‌آیند. باید یک برنامه‌ی عملیاتی داشته باشید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. با داشتن یک برنامه‌ی عملیاتی، ایده‌ی شفافی از اینکه چگونه به‌جایی که می‌خواهید برسید، برای رسیدن به آنجا چه چیز می‌خواهید و چگونه انگیزه‌ی لازم برای ادامه‌ی مسیر را بیابید، خواهید داشت. بدون داشتن برنامه‌ای که به آن متعهد باشید، مردد و منحرف شدن از مسیر بسیار آسان است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد در حفظ تصمیمات سال جدیدشان با شکست مواجه می‌شوند. بدون داشتن یک برنامه‌ریزی مؤثر و کارآمد، همیشه راهی برای انجام نشدن امور وجود خواهد داشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان