دانلود کتاب صوتی خود واقعیتان را پیدا کنید با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خود واقعیتان را پیدا کنید اثر دیپاک چوپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی خود واقعیتان را پیدا کنید

معرفی کتاب صوتی خود واقعیتان را پیدا کنید

کتاب صوتی خود واقعیتان را پیدا کنید، اثری بی‌نظیر از یکی از بزرگترین پزشکان دنیا، دیپاک چوپرا است. او در کتاب صوتی خود واقعیتان را پیدا کنید مسیری برای یافتن خود حقیقی و هدف ما از زندگی، برایمان ترسیم می‌کند.

نسخه صوتی کتاب خود واقعیتان را پیدا کنید را با صدای نازنین آذرسا می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی خود واقعیتان را پیدا کنید

دیپاک چوپرا در کتاب خود واقعیان را پیدا کنید به تمامی این چهار سوال مهم پاسخ خواهد داد؛ من که هستم؟ من چه می‌خوام؟ هدف من از زندگی چیست؟ و چرا باید از دنیا سپاس‌گزار باشم؟ اما چرا پاسخ دادن به این سوال‌ها مهم است؟ هنگامی که نتوانیم خود واقعیمان را پیدا کنیم در نتیجه نمی‌دانیم که چه چیزی می‌خواهیم، و زمانی که نمی‌دانیم چه می‌خواهیم، نمی‌توانیم هدفی را مشخص کنیم، و هنگامی که هدفی نداشته باشیم امیدی نداریم و قدردان و سپاس گزار نخواهیم بود. در حقیقت دانستن پاسخ این سوال بنیادین بسیار مهم است،زیرا احساس هدفمندی و خوشبختی در تمام زندگی ما به این پاسخ این سوال، بستگی دارد. در این صورت است که می‌توانیم به آسانی، خواسته‌های حقیقی‌مان را پیدا کنیم.

کتاب صوتی خود واقعیتان را پیدا کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی خود واقعیتان را پیدا کنید برای تمام کسانی که درباره‌ی معنای زندگی و هدف آن دچار تردید یا پرسش شده‌اند، مفید و لذت‌بخش است.

درباره‌ی دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) سخنران و نویسنده هندی-آمریکایی مشهور و محبوب جهان در زمینه بهبود عملکرد ذهن و بدن است. دیپاک چوپرا نویسنده کتاب‌های بیشماری در زمینه طب درمانی از طریق ذهن است. او در سال ۱۹۴۷ در دهلی نو هند متولد شد. چوپرا قبل از مهاجرت به ایالات متحده در سال ۱۹۷۰ توانست تا مقطع فوق دکترا در زمینه پزشکی داخلی و غدد در هند تحصیل کند. دیپاک چوپرا پس از ملاقات با ماهاریشی ماهش یوگی پایه گذار مدیتیشن متعالی که بیماری‌های مختلف را به کمک مدیتیشن و مراقبه درمان می‌کند، تصمیم گرفت بیمارستان نیوجرسی را ترک کند و شرکتی را در زمینه طب طبیعی تاسیس کند. به همین دلیل در اوایل دهه ۱۹۹۰، چوپرا از ماهاریشی جدا شد و به کالیفرنیا نقل مکان کرد،.

وی در کالیفرنیا در موسسه درمانی که بیماری‌های انسان را به کمک ذهن و افکارشان درمان می‌کرد مشغول به کار شد و در نهایت در سال ۱۹۹۶ تصمیم گرفت تا مرکز درمانی خود را افتتاح کند.

بخشی از کتاب صوتی خود واقعیتان را پیدا کنید

اینکه فقط درک عقلانی داشته باشیم، بدون هیچ تجربه‌ای، کافی نیست. گاهی اوقات گیج‌ کننده است. اگر خیلی چیزها را بدانیم ولی آن‌ها را تجربه نکرده باشیم، می‌تواند گیج کننده باشد. و برعکسش هم وجود دارد. اگر چیزی را تجربه کنی و نتوانی آن تجربه را درک کنی، گاهی اوقات فکر می‌کنی که دیوانه شدی. آیا از شما کسی هست که فکر کند، نرمال بودن، همان دیوانه بودن است؟ پس باید بفهمیم که ما دیوانه نیستیم. شاید بقیه باشند، ولی ممکن است قضاوت‌گرانه باشد. پس دوباره نمی‌گویم. بگذارید امروز را با اساسی‌ترین سوال وجودی‌مان شروع کنم. کسی می‌داند آن سوال چیست؟ 

 اساسی ترین سوال وجودی انسان این است که «من کی هستم؟» به دنبال این سوال، سوال مهم دیگری نیز مطرح می‌شود یعنی سوال «من چی می‌خوام؟»

ما تمام عمر خود را تلاش می‌کنیم تا به خواسته‌هایمان دست پیدا کنیم و پس از دستیابی به خواسته‌هایمان متوجه می‌شویم این چیزی نبود که می‌خواستیم! سپس به سومین سوال مهم برخواهیم خورد که «هدف انسان چیست؟» و سوال بعدی که خیلی مهم است و ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده این است که «من به چه دلیل باید از این جهان سپاس گزار باشم؟»

نظرات کاربران

ابراهیم ولی زاده
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

متن عالی گوینده با لحن نامتعارف حسی که از کتاب میگیریم رو بد کرده.کلا این گوینده در دو کتاب صداشو شنبدم و ناراصب بودم

نعمت اله رنجبر
۱۳۹۹/۰۷/۱۴

متن این نویسنده یک مقدار سنگین هست و این کتاب رو باید چندین بار گوش بدید تا کاملا متوجه بشید با یک بار کامل نمیشه فهمید

shahan
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

گوینده خیلی خیلی ضعیفه😑

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۶۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۶۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان