دانلود کتاب صوتی قدرت کلام (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت کلام (خلاصه کتاب) اثر فلورانس اسکاول شین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت کلام (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی قدرت کلام (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی قدرت کلام اثر فلورانس اسکاول‌شین راه شگفت‌انگیز رسیدن به خواسته‌ها با استفاده از جادوی قدرت کلام را برای ما بازگو می‌کند.

نسخه صوتی کتاب قدرت کلام را با صدای دادبه دادمهر در اختیار دارید. این کتاب خلاصه‌ای از اثر اصلی است.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت از کلام فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین در کتاب صوتی قدرت کلام به ما می‌آموزد که چطور با استفاده از قدرت کلام، به تمام چیزهایی که می‌خواهیم، برسیم. در حقیقت او راه شگفت‌انگیز رسیدن به خواسته‌ها را برای ما توضیح می‌دهد. شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که در دل آرزوی چیزی را داشته‌اید و برای رسیدن به آن دست به دعا برداشتید، اما جایی در اعماق وجودتان صدایی به شما گفته است که رسیدن به خواسته‌تان غیر ممکن است؟ هر زمان که ما از قدرت شگفت‌انگیز و تاثیرگذار کلاممان باخبر باشیم، می‌توانیم تاثیرش را به چشم در زندگی‌مان ببینیم. در کتاب صوتی قدرت کلام اسکاول ‌شین به شما می‌گوید که چطور با استفاده از حربه قدرت کلام‌تان، آرزوهایتان را تبدیل به اتفاقات روزمره کنید.

شنیدن کتاب صوتی قدرت کلام (نانوکتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی قدرت کلام اثر فلورانس اسکاول شین برای همه افرادی است که به نیروی کلمه‌ها ایمان دارند و دوست دارند از این طریق، تغییری در زندگی‌شان ایجاد کنند.

درباره‌ی فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی آمریکا متولد شد. او نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. فلورانس اسکاول‌شین در میانه‌ی عمرش به فرقه‌ی اندیشه‌نو پیوست و از این طریق دانش الهی را تدریس می‌کرد. او با استفاده از این روش توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید و تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب‌های او به زبان‌های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است. مشهورترین اثر فلورانس اسکاول‌شین کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین و قدرت کلام است که هر دو بعد از مرگ نویسنده منتشر شدند.

فلورانس اسکاول‌شین در ۱۷ اکتبر ۱۹۴۰ چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب صوتی قدرت کلام

همه چیز از تخیلات ما سرچشمه می‌گیرد. مهم نیست که برای رسیدن به خواسته‌هایتان چقدر دعا می‌کنید، بلکه باید ببینید که چقدر به رسیدن به آنها باور دارید. وقتی چیزی می‌خواهید، آیا در گوشه‌ای از ذهن‌تان نمی‌گویید که صدای من که هرگز شنیده نمی‌شود؟ یا اینکه مثل کودکی ساده همه چیز را باورپذیر می‌دانید....

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

رزیتا
۱۳۹۹/۰۱/۳۱

متن روان و گویندگی آرامش بخش و محتوای ساده ولی کاربردی این فایل رو بسیار مفید ساخته

کاربر ۱۹۹۸۱۰۵
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

بنظرم بسیار سطحی بود

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان