دانلود کتاب صوتی نیروی امید با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیروی امید اثر آنتونی سیولی

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی امید

گوینده:میلاد تمدن
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیروی امید

کتاب صوتی نیروی امید، نوشته‌ی آنتونی سیولی کتابی است که شما می‌آموزد: بر مشکلات دلهره آور زندگیتان غلبه کنید، هر چه که باشد.

مریم تقدیسی کتاب نیروی امید را به فارسی برگردانده است. نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با صدای میلاد تمدن بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی نیروی امید

امید، یکی از قدرتمندترین احساساتی است که هر فردی در زندگی خود تجربه می‌کند. در حقیقت نیروی امید است که به انسان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند بر مشکلات دلهره‌آوری که در زندگی با آن روبه‌رو می‌شوند، غلبه کنند. نیروی امید به انسان‌ها کمک می‌کند تا همیشه رو به جلو حرکت کنند. بتوانند آینده‌ی روشن را برای خودشان ترسیم کنند و با نظر به همان چشم‌اندازی که برای خود متصور شده‌اند، پیشرفت کنند. نیروی امید چیست؟ انسان‌ها چطور می‌توانند با ناامیدی مقابله کنند و امید و آرامش درونی را دوباره بازیابند؟ امیدی که از عشق ناشی می‌شود از چه جنسی است؟ افرادی که به موفقیت یا سلامت خود امیدوارند، موفق می‌شوند یا خیر؟ آنتونی سیولی در کتاب نیروی امید به تمام این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد. در حقیقت او با این کتاب می‌کوشد که به همه‌ی افراد دنیا بیاموزد که بر مشکلات دلهره آور زندگیتان غلبه کنید، هر چه که باشد.

کتاب صوتی نیروی امید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی نیروی امید برای تمام افرادی است که می‌کوشند تا نقش امید را در زندگی‌شان پررنگ کنند. نیروی امید هدیه‌ای عالی برای تمام افرادی است که گرد ناامیدی چهره‌شان را پوشانده است.

بخشی از کتاب صوتی نیروی امید

چرا امید؟

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که به شدت به امید نیازمند است. هردفعه که تلویزیون یا رادیو را روشن می‌کنید یا در اینترنت جستجو می‌کنید با سیلی از اخبار ناامید کننده درباره‌ی اقتصاد، درگیری‌های خاورمیانه، خشونت در کشور خود یا کشورهای دیگر، رسوایی دیگری درباره‌ی سیاستمداران یا رهبران مذهبی، یا اخطارهای دیگری درباره‌ی بهداشت غذا، ذخایز سوختی، یا گرم شدن کره‌ی زمین مواجه می‌شوید. خلاصه اینکه به نظر می‌رسد احتمال اندکی برای حفظ احساساتی مانند تعلق به جامعه، خوشبختی و آرامش که موجب ارزشمند شدن زندگی می‌شوند، باقی مانده است....

فهرست 

  • درک امید
  • امید چیست
  • ناامیدی چیست
  • در صندوقچه‌ی امید خود چه دارید
  • مقابله با ناامیدی
  • امید و آرامش درون
  • امید، نه ترس
  • امید ناشی از عشق
  • امید به موفقیت
  • سلامت و امید

نظرات کاربران

ali
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

کتاب خیلی عالی و داستان از خود زندگی نامه نویسندگان میاره و در اون قالب بیان میشه و ترجمه هم خوبه. لکن من توصیم اینه که چاپی رو بگیرید چون در این کتاب به نظر شخصی خودم ، باید متنی بخونید

- بیشتر

زمان

۱۶ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۹۲۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۹۲۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان