دانلود کتاب صوتی خودیاری با صدای ایمان ساکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودیاری اثر استیو شیپ‌ساید

دانلود و خرید کتاب صوتی خودیاری

گوینده:ایمان ساکی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خودیاری

کتاب صوتی خودیاری، تفسیر ۵۲ ایده‌ی طلایی از ساموئل اسمایلز در زمینه موفقیت و خودیاری به بازنویسی استیو شیپ‌ساید است. 

ساموئل اسمایلز شاعر و نویسنده بریتانیایی ویکتوریایی بود که شرح حال و خصوصیات افراد برجسته، سخت‌کوش و درستکار را به منظور «آموزش و تزکیه» خوانندگانش گردآوری می‌کرد و هدفش از نوشتن کتاب تنها سرگرم کردن آنها نبود.

اسمایلز کاملا از تفاوت‌‌های بین نظریه‌‌پردازی درباره زندگی و تجربه بی‌واسطه آن آگاه بود و تلاش می‌کرد خودیاری را مجموعه‌ای از تصاویر زندگی، نه چکیده زندگی یا میان‌بر زندگی یا روشی جادویی برای زندگی کردن نشان دهد و مطالعه کردن را کاری سودمند و سازنده می‌دانست.

اسمایلز معتقد بود مطالعه تنها یکی از شیوه‌های پرورش ذهن است که نفوذ آن بسیار کم‌تر از تجربه بی‌واسطه زندگی و سرمشق خوب در شکل گرفتن شخصیت است.

درباره کتاب صوتی خودیاری

کتاب خودیاری یکی از مشهورترین کتاب‌های قرن نوزدهم در زمینه فضایل اخلاقی و صفات خوب انسانی است که می تواند به انسان در رشد و تعالی اخلاقی کمک کند. این کتاب تفاسیر جالب توجهی درباره خودیاری و خودسازی دارد و هدف شیپ‌ساید نشان دادن ماهیت جاودانه نگرش های اسمایلز از طریق زندگی کردن آنها است.

شیپ‌ساید مطالب کتاب را به ۵۲ بخش تقسیم کرده و در هر بخش پس از آوردن سخنانی از اسمایلز خود به تحلیل و تفسیر آن‌ ها پرداخته است. همچنین در انتهای هر بخش، توصیه یا تمریناتی برای مخاطب در راستای گفتار اسمایلز ارائه داده است.

 شنیدن کتاب خودیاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری این کتاب را بشنوند و لذت ببرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد