دانلود رایگان کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی با صدای محمد حسن قائمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی مجموعه‌ی گفتگوهای کریم فیضی و دکتر بهمن بهروزی پیرامون موضوع زندگی و اهداف آن است.

نسخه صوتی زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی را می‌توانید با صدای محمدحسن قائمی بشنوید. 

درباره‌ی زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی

زندگی و اهدافی که دنبال می‌کند برای هر فردی متفاوت از فرد دیگر است. یک نفر ممکن است هدفش در زندگی رسیدن به ثروت باشد و دیگری هدفی انسان‌دوستانه داشته باشد. کسی ممکن است با رسیدن به هدفش احساس خوشبختی کند و یک نفر همین که در مسیر رسیدن به اهداف قرار بگیرد، از پیشرفتش خشنود باشد. اما در این میان افرادی هم هستند که هدفی از زندگی ندارند. نمی‌دانند از زندگی چه می‌خواهند و وقتشان را به بطالت می‌گذرانند. در کتاب زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی، با افکار، آرا و عقاید دکتر بهمن بهروزی آشنا می‌شویم. با چیزی که او هدف می‌خواند انس می‌گیریم و با مثال‌های که در ضمن صحبتش آورده است موضوع را به خوبی درک می‌کنیم. 

زندگی به روایت روان‌شناسی نامی است که برای این جلد از مجموعه زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی انتخاب شده است. زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی دو بخش دارد. بخش اول تاریخچه‌ای سرگذشت دکتر بهمن بهروزی و بخش دوم دیدگاه او نسبت به زندگی و هدف آن است.

زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید به زندگی به منظر روان‌شناسی نگاه کنید، زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی را بخوانید. کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی برای علاقه‌مندان به روان‌شناسی هم کتابی جذاب است.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از زندگی و بس؛ دکتر بهمن بهروزی

بعضی‌ها به هدف اصلی نمی‌رسند، ولی به هدف‌های کوچک می‌رسند. از این حیث هم افراد مختلف هستند. ولی در اینکه زندگی باید هدفی داشته باشد، شکی وجود ندارد.

فکر می‌کنید زندگی اگر هدف نداشته باشد، چه می‌شود؟

زندگی بی‌هدف مثل هر چیز بی‌هدف دیگر به بطالت می‌گذرد. برای مثال شما وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، آماده می‌شوید که به طرف مقصدتان حرکت کنید. فرض می‌کنیم مقصد شما صداسیما و ساختمان جام‌جم است. حالا فرض می‌کنیم اتوموبیلی که شما را می‌برد به جای آنکه به طرف جام‌جم حرکت کند، در خیابان شروع کند به چرخیدن. این چیست؟ بطالت. هدف یک چنین چیزی است. هدف زندگی همان ثمره‌ی زندگی است. در واقع زندگی باید تاثیر مثبتی داشته باشد. خصوصا برای بشریت. 

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس


زندگی و بس؛ دکتر ژاله آموزگار
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ دکتر سید محمدعلی بوترابی
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ دکتر محمد علی اسلامی ندوشن
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ استاد کریم زمانی
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ دکتر سید محسن فاطمی
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی
محمد حسن قائمی
سفری با سهراب
آوای چیروک
از جبران تا سهراب
آوای چیروک
زندگی و بس؛ عبدالمجید ارفعی
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ استاد محمدرضا حکیمی
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ استاد علی عابدی شاهرودی
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی
کریم فیضی
زندگی و بس؛ دکتر ابراهیم یزدی
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ دکتر محسن کدیور
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ مهندس عزت الله سحابی
محمد حسن قائمی
زندگی و بس؛ دکتر نجف‌قلی حبیبی
محمد حسن قائمی

نظرات کاربران

کاربر ۱۵۳۳۱۹۴
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

خوشم نیومد

Sunray Daughter
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

این کتاب در مورد مفهوم و معنای زندگیست، ظاهراً بر اساس اصول بحثهای فلسفی نوشته شده، اما در نهایت با تمام شدن کتاب هیچ تعریف و یا مفهومی ارائه نمیشه، نتیجه کل کتاب اینه که هر کسی بنا بر شناخت

- بیشتر
mohammadfathani
۱۳۹۹/۰۸/۰۱

اولش میگه یک شاخه رامیشکنه دوتازنبورمیبینه خواب زمستانی رفتند آقاتااخرکتاب هرچی میگه عین سخنرانیهای مرحوم علامه جعفریه یک کلمه اش را نمیفهمی ازیک گوش واردمیشه ازگوش دیگه عین فشنگ بیرون میرود

زمان

۳ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان