دانلود کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم اثر مرضیه قریشی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:مرضیه قریشی
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم، با ترجمه‌ی مرضیه قریشی درباره‌ی مسیری که هر انسان برای پیشرفت و یادگیری طی می‌کند، صحبت می‌کند. 

کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم را می‌توانید با صدای زیبای ندا پوریان تهیه کنید و از راهکارهای ارائه شده در آن لذت ببرید. 

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم

آیا می‌دانید که چطور می‌توان در یک کار جدید که تا به حال تجربه‌ی انجامش را نداشته‌ایم، موفق شد؟ آیا فکر می‌کنید چنین چیزی اصلا امکان‌پذیر است؟ اگر فکر می‌کنید که افراد مختلف نمی‌توانند در کارهای مختلف موفق شوند کتاب چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم را بخوانید. در این کتاب دو نوع مدل فکری بیان شده است. بسیاری از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که هرفرد با یک سری ویژگی‌ها، توانایی‌ها و مهارت‌های خاص به دست می‌آید که در تمام طول زندگی تغییر نمی‌کنند. برخی دیگر نیز معتقد هستند که انسان‌ها می‌توانند با کسب قابلیت‌های مختلف، مهارت‌هایشان را افزایش دهند. بهرحال چه جز دسته‌ی اول باشید چه دسته‌ی دوم لازم است برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشید.

کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم به شما کمک می‌کند تا به راحتی این برنامه‌ریزی را انجام دهید و هر روز یادگیری‌های بیشتر و بیشتری کسب کنید.

کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم برای تمام افرادی که دوست دارند در مسیر یادگیری و رشد قدم بگذارند و در کاری که انجام می‌دهند، پیشرفت کنند کتابی کاربردی و جذاب است. 

جملاتی از کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم

زمان پیشرفت کارتان را خودتان به دست بگیرید. در کتاب چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توانید با ایجاد یک برنامه‌ی یادگیری شخصی یک رویکرد فعال برای پیشرفت خود داشته باشید. چگونه می‌توانید پیشرفت حرفه‌ای خود را مدیریت کنید.

دکتر کارول دوک روانشناس در سال ۲۰۰۷در کتاب خود ذهنیت تغییر طرز فکر برای شکوفایی قابلیت‌ها و استعدادها معتقد است که تنها توانایی‌های ذاتی باعث موفقیت ما نمی‌شوند. این مهم است که ما با ذهنیت رشد کارمان را پیش می‌گیریم یا با ذهنیت ثابت. افرادی با ذهنیت ثابت تمایل دارند فرض کنند که با مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص به دنیا آمده‌اند که قابل تغییر نیستند. 

نظرات کاربران

Milad
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

مخاطب این کتاب فقط کارمندان شرکت هاست...😬😬 و از طرفی چیز بدرد بخوری هم توش نبود جز حرفای کلیشه ای.

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان