دانلود کتاب صوتی حسین کرد شبستری با صدای اردلان ضرغام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حسین کرد شبستری اثر اردلان ضرغام

دانلود و خرید کتاب صوتی حسین کرد شبستری

معرفی کتاب صوتی حسین کرد شبستری

کتاب صوتی حسین کرد شبستری یک داستان عامیانه فارسی است که نویسنده آن گمنام است این کتاب با صدای اردلان ضرغام منتشر شده است. اتفافات داستان حسین کرد شبستری در عصر صفویه می‌افتد.

درباره کتاب کتاب صوتی حسین کرد شبستری

قصه‌ی حسین کرد شبستری از آثار ادبی دوران صفویه است. «حسین‌کرد» چوپان‌زاده‌ای از اهالی تبریز بود که شاگردی پهلوان مسیح، یکی از پهلوانان بزرگ تبریز را می‌کرد. او پس از اختلاف با همسر مسیح تبریز را ترک می‌کند. به جمع پهلوانان شاه‌عباس در اصفهان می‌پیوندد. او پس از سال‌ها خدمت در دربار به یکی از نزدیکان شاه‌عباس تبدیل شد، چنان‌که داستان پهلوانی‌های او در افسانه‌های ایرانی جایگاهی مشابه رستم دارد. قصه‌ی حسین‌کرد شبستری در آداب‌ورسوم ایرانیان از نقش ویژه‌ای برخوردار است و گنجینه‌ای از ویژگی‌های زبانی و فرهنگی مردم ایران در دوران صفویه محسوب می‌شود. هم‌چنین داستان حسین کرد شبستری نماد طولانی بودن شده و به ضرب‌المثل‌ها راه پیدا کرده است.

شنیدن کتاب صوتی حسین کرد شبستری را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات عامیانه پیشنهاد می‌کنیم


نظرات کاربران

saeed rasekh
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

سلام و عرض ادب خوانش متن خیلی مناسبِ نوع ادبیات متن بود اما به شخصه از داستانش خوشم نیومد. داستان اصرار داره که قهرمان یه مسلمانِ شیعه متعصبه، اما در عمل انواع کارهای خلاف شرع انجام میده که برای من تناقض

- بیشتر

زمان

۸ ساعت

حجم

۴۴۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت

حجم

۴۴۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان