دانلود کتاب صوتی معجزه (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه (خلاصه کتاب) اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی معجزه (خلاصه کتاب)

کتاب معجزه یا ۲۶ روز سپاسگزاری برای آینده‌ای شگفت انگیز اثری از نویسنده کتاب معروف راز، راندا برن است. راندا برن با معرفی قانون جذب و تولید فیلم در این‌باره تغییر شگرفی را در مسیر موفقیت ایجاد کرد. البته قبل از او هم نویسنده‌های دیگری به وجود این قانون اشاره کرده بودند اما راندا به صورت دقیق و قدم به قدم این قانون را معرفی کرد.

درباره کتاب معجزه

راندا برن در میکروکتاب معجزه یک گام جلوتر برداشته و از اثر سپاسگزاری در یک برنامه ۲۶ روزه برای رسیدن به اهداف و خواسته‌ها سخن می‌گوید. این میکروکتاب تجربیات و راهنمایی‌های راندا برن در مورد معجزه سپاسگزاری است که توانسته زندگی او را دگرگون سازد. او در این میکروکتاب با ارائه ۲۶ درس به خوانندگان خود تلاش دارد تا آنها را به این باور برساند که سپاسگزاری، زندگی‌شان را دگرگون خواهد کرد.

شنیدن کتاب معجزه را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم

اگر به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در نوع نگرش خود به زندگی هستید و مهم‌تر از همه به معجزه شکرگزاری اعتقاد دارید، این کتاب برای شماست.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده معروف استرالیایی است که با نوشتن کتاب راز و تولید یک فیلم از آن توانست مخاطبان بسیاری را به خواندن آثارش دعوت کند و زندگی انسان‌های زیادی را نجات دهد و امید به زندگی را به آنها بازگرداند. او در سال ۲۰۰۴ پس از مرگ پدرش دچار افسرگی شدید شد و با تشویق دخترش شروع به مطالعه کتاب‌های روانشانسی قدیمی و تحقیق درباره تفکر مثبت و قوانین جذب کرد.

او زندگی خود را در راه اشاعه این فرهنگ وقف نموده و پس از کتاب پرفروش راز، دست به انتشار کتاب‌های کامل‌تری مثل معجزه، قهرمان، قدرت و.. کرده است که هر کدام به صورت تخصصی‌تر به مباحث قانون جذب می‌پردازند.

جملاتی از کتاب معجزه

هر موقعیت منفی که در زندگی ما وجود دارد به دلیل ناسپاسی است که ایجاد می‌شود. اگر برای هر یک از نعمت‌های زندگی‌مان از خداوند سپاسگزاری نکنیم؛ به شکلی ناخواسته آن نعمت را کم‌اهمیت و عادی می‌پنداریم. همین کم‌اهمیت و عادی پنداشتن نعمت‌ها، علت اصلی جذب کردن رویدادهای منفی به زندگی‌مان محسوب می‌شود و اتفاق افتادن معجزه‌ها را در زندگی‌مان متوقف می‌کنیم.

وقتی سپاسگزار هستید، منفی‌نگر بودن برای شما غیرممکن می‌شود. وقتی سپاسگزار هستید، عیب‌جویی کردن از دیگران و سرزنش آنها برایتان غیرممکن می‌شود. وقتی سپاسگزار هستید؛ غمگین بودن یا داشتن هر گونه احساس منفی برای شما غیرممکن می‌شود.

بهترین خبری که وجود دارد این است که با سپاسگزاری، می‌توانید هر موقعیت منفی را در مدت کوتاهی تغییر دهید. موقعیت‌های منفی با سپاسگزاری به شیوه‌ای معجزه‌آسا ناپدید خواهند شد.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

Diba
۱۳۹۹/۰۹/۱۶

نسخه کامل این کتاب شگفت انگیز ٢٨ روز تمرین داره .

saeed
۱۳۹۹/۰۷/۱۸

سلام چطوری میشه فایل صوتی رو انتقال داد روی فلش ؟ فایل کجا ذخیره میشه ؟

mohsen_9143
۱۳۹۹/۰۳/۲۱

عالیه.واقعا تاثیرگذاره ممنون از اپلیکیشن که طراحی کردین.واقعا دمتون گرم

محمد
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

راندا برن عالیه سپاسگزاری اگه درست انجام بشه زندگی دگرگون کن هستش

کاربر ۱۶۲۸۳۹۶
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

خوب بود.سپاسگزاری که از وظایف انسانه و‌ شکی درش نیست ولی به نظرم بهتره نیتمون نزدیکی به خداوند باشه نه اینکه دعارو وسیله ای قرار بدیم برای رسیدن به آرزوها و رویاهای دنیوی و مادی ،اینجوری شبیه معامله میشه.

رضا قدملی
۱۴۰۲/۰۴/۰۹

بسیار زیاد پیشنهاد میکنم، اللخصوص برای عزیزانی که دوره بدی از زندگی رو پشت یر میگذارند و یا در دوره ناامیدی هستند، نکرش شما به هستی عوض خواهد شد🌟

کاربر 2605179
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

سلام خیلی خوب هستش من توصیه میکنم همه بخونن😌😌

کاربر 4181185
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

سلام و درود با انجام تمرین های کتاب روحیه خود را بالا ببرید و چرخ زندگی خود را روغن کاری کنید

کاربر 6751916
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

خوب هست

somayeh
۱۴۰۱/۰۵/۰۹

سلام، موضوع کتاب، سلیقه ای هست، شاید خیلی ها بپسندند، ولی من خوشم نیومد، عین یک ساعت ونیم، چهار تا جمله تکرار شد، روی من هیچ تاثیری نداشت

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۱۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۱۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان