دانلود کتاب صوتی مدیریت برخود عشق با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت برخود عشق اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت برخود عشق

معرفی کتاب صوتی مدیریت برخود عشق

مدیریت برخود عشق اثر محمد جولایی تهرانی و موسی زمان‌زاده دربان یکی از مجموعه کتاب‌های عشق‌های رنگی رنگی است. که با جلد ارغوانی رنگ منتشر شده است. مدیریت برخود عشق به مفهوم عشق در کنترل رفتار و افکاردرونی می‌پردازد و برررسی عشق از نگاه بزرگان و نظریه‌پردازان از ویژگی‌های این مجموعه است.

درباره‌ کتاب مدیریت برخود عشق

مدیریت بر خود عبارت است از ارزیابی و کنترل‌فردی و سنجش افکار درونی با در نظر گرفتن تمامی عوامل فرهنگی و اجتماعی محیط و تلاش برای تعامل منطقی و انسانی در شرایط دشوار و پیش‌بینی نشده.

رنگ ارغوانی نشان دهنده‌ی هماهنگی و تعادل بین عقل و احساس ، مادیات و معنویات است و افراد را از قلمروهای مادی به واقعیت‌های معنوی می‌برد این رنگ ویژگی اشرافی دارد و یادآور لباسان شاهان باستانی ایرانی نیز هست.

کتاب مدیریت برخود عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به دو گروه پیشنهاد می‌کنیم:

گروه اول کسانی که با موقعیت عشق روبه‌رو شده‌اند و خود را در این دنیا تنها می‌بینند. مدیریت برخود عشق با بررسی رویکردی جامع از نویسندگان و اندیشمندان به مقوله عشق، کمک می‌کند شنونده در میان هجوم احساساتش تنها نماند و بتواند در شرایط دشوار تصمیمی منطقی بگیرد و رفتاری انسانی بروز دهد.

گروه دوم کسانی هستند که می‌خواهند از عشق بنویسند و نیازمند شناخت تجربیات مشترک انسانی هستند. عشق در شکل جامع و گسترده در این کتاب مرور شده‌ است و نویسنده تازه‌کار می‌تواند از دریای تجربیات پیشینیان بهره ببرد.



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان