دانلود کتاب صوتی استراتژی عشق با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استراتژی عشق اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی استراتژی عشق

معرفی کتاب صوتی استراتژی عشق

استراتژی عشق اثر محمد جولایی تهرانی و موسی زمان‌زاده دربان یکی از مجموعه کتاب‌های عشق‌های رنگی رنگی است. که با نسکافه‌ای رنگ منتشر شده است. استراتژی عشق به مفهوم عشق در رهبری و هدایت موقعیت‌های از پیش تعین شده و بحرانی. برررسی عشق از نگاه بزرگان و نظریه‌پردازان از ویژگی‌های این مجموعه است.

درباره‌ کتاب استراتژی عشق

استراتژی عبارت است از نقشه راه و اجرا، رهبری و تصمیم گیری بر اساس الگوهای از پیش تعیین شده در مواجهه با موقعیت های راهبردی یا بحرانی و پیش‌برد مسیر تا رسیدن به هدف نهایی.

رنگ نسکافه‌ای نماد زمین، زندگی، سلامت، حمایت، امنیت، آرامش، قابل اعتماد بودن، حساس بودن، کیفیت و صداقت است. نسکافه‌ای تداعی کننده‌ی طعم شیرین است و در زمستان حس گرما منتقل می‌کند.

کتاب استراتژی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به دو گروه پیشنهاد می‌کنیم:

گروه اول کسانی که با موقعیت عشق روبه‌رو شده‌اند و خود را در این دنیا تنها می‌بینند. استراتژی عشق با بررسی رویکردی جامع از نویسندگان و اندیشمندان به مقوله عشق، کمک می‌کند شنونده در میان هجوم احساساتش تنها نماند و بتواند در موقعیت‌های بحرانی و حیاتی براساس یک نقشه‌راه درست مسیر خودش را انتخاب کند.

گروه دوم کسانی هستند که می‌خواهند از عشق بنویسند و نیازمند شناخت تجربیات مشترک انسانی هستند. عشق در شکل جامع و گسترده در این کتاب مرور شده‌ است و نویسنده تازه‌کار می‌تواند از دریای تجربیات پیشینیان بهره ببرد



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان