دانلود کتاب صوتی ۲۰ راه ارتباط بهتر با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۰ راه ارتباط بهتر اثر دویل بارنت

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۰ راه ارتباط بهتر

نویسنده:دویل بارنت
گوینده:نسترن حسنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۲۰ راه ارتباط بهتر

دویل بارنت راهکارهایی برای بهبود ارتباطات شما با دیگران را در کتابی با عنوان ۲۰ راه ارتباط بهتر، تالیف کرده است. شبنم صیرفی این کتاب را به فارسی بازگردانده است. نسترن حسنی صداپیشگی کتاب صوتی ۲۰ راه ارتباط بهتر را بر عهده دارد.


درباره کتاب صوتی ۲۰ راه ارتباط بهتر

کسب مهارت‌های ارتباطی تاثیر بسزایی در کارایی و موفقیت رابطه‌های شما دارد. بنابراین دویل بارنت در کتاب ۲۰ راه ارتباط بهتر راهکارهایی را به افراد ارائه داده است تا به درک عمیق‌تری از یکدیگر دست یابند و درنتیجه بر کیفیت روابط خود بیفزایند. باید خاطرنشان ساخت استفاده از راهکارهای ارائه شده در این کتاب به ویژه در روابط میان زوج‌ها کاربرد موثری دارد. از جمله امتیازات کتاب پیش‌رو باید به زبان ساده و در عین حال خلاصه و مفید بودن آن اشاره کرد. امید می‌رود شنیدن کتاب صوتی ۲۰ راه ارتباط بهتر به بهبود کیفیت روابط شما در زندگی منجر شود و زمینه تحقق رویاهای شما را فراهم کند.

شنیدن کتاب صوتی ۲۰ راه ارتباط بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی ۲۰ راه ارتباط بهتر به افرادی که دغدغه بهبود کیفیت روابط خود را دارند، پیشنهاد می‌شود.

جملاتی از کتاب صوتی ۲۰ راه ارتباط بهتر

در فیلم‌ها دیده‌اید که بیشتر مشکلات زندگی‌ به خاطر نبودن رابطه‌ی صریح و روشن به وجود می‌آید. مشکلات معمولا به این خاطر ایجاد می‌شوند که یکی از طرفین تصور غیرواقعی راجع به دیگری دارد. ممکن است با بیان احساسات یا حدس‌تان، فردی ساده‌لوح جلوه کنید و اهمیتی به شما ندهند، ولی آیا این بهتر است یا اینکه بر پایه‌ی فرضی غلط عمل کنید. یک بار دیگر تأکید می‌کنم، از پرسیدن نهراسید.

در هر حال، برای این قانون هم یک استثنا وجود دارد، بعضی وقت‌ها اتفاقی باعث می‌شود حس سرکوب‌ شده‌ای برانگیخته شود. این احساسات را از آن‌جا می‌توان شناخت که شدیدتر از حالت عادی بروز می‌کند. در چنین حالی، بهتر است قبل از اینکه آن را به گردن همسر خود بیندازید، جست‌وجو کنید و منشأ آن را پیدا کنید، برای مثال، ممکن است از اینکه همسرتان سر شب بدون اینکه به شما بگوید از منزل خارج شده عصبانی شده‌اید. اما دلیل عصبانیت‌تان می‌تواند این باشد که خود را ناگهان تنها حس کردید و خاطرات تنها بودن دوران جوانی‌ برایتان زنده شده است.

هیچ شخص یا چیزی نمی‌تواند شما را عصبانی کند، بلکه آن‌ها محرک‌هایی هستند برای بروز خشمی که در درون خود انباشته‌اید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان