دانلود کتاب صوتی جمیله با صدای ژوبین دارابیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جمیله اثر چنگیز آیتماتف

دانلود و خرید کتاب صوتی جمیله

معرفی کتاب صوتی جمیله

داستان عاشقانه جمیله نوشته چنگیز آیتماتف داستان عشق ممنوعی دور از همه قراردادهای اجتماعی و روزمره است. آیتماتف در این داستان معنای پاکی و ناپاکی، خوبی و بدی و عشق و نفرت را در هم می‌‌آمیزد جوری که مرز میان این مفاهیم متضاد بسیار مبهم و غیر قابل تشخیص می‌شود.

خلاصه کتاب صوتی جمیله

جمیله یک زن قرقیز است که همسرش صادق را که در ارتش شوروی خدمت می‌کند، دوست ندارد. سعید برادر ناتنی صادق زن برادر خود را ستایش می‌کند و حامی او است چون جمیله با تمام زنان روستا فرق دارد. او زنی جسور و خودرای است که حاضر نیست مطیع مردان زورگو باشد. در این میان پسری به اسم دانیار که خجالتی و رویایی است قلب جمیله را می‌رباید. جمیله با دانیار فرار می‌کند و سعید در این کار او را تشویق و از او حمایت می‌کند.

 شنیدن کتاب صوتی جمیله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه از شنیدن داستان جمیله لذت خواهند برد.

 درباره چنگیز آیتماتف

چنگیز آیتماتف نویسنده مشهور اهل قرقیزستان است. او در سال ۱۹۲۸ در روستای شکر و در مرز میان قزاقستان و قرقیزستان متولد شد ودر سال ۲۰۰۸ در نورنبرگ آلمان درگذشت. آیتماتف از مشهورترین چهره‌های ادبیات اتحاد جماهیر شوروی بود که در آثارش از رسوم و آیین زندگی حرف می‌زد و حقیقت زندگی را منعکس می‌کرد. آثار آیتمایف امروز در تمام دنیا محبوبیت دارند. جمیله معروف‌ترین داستان بلند آیتماتف است که با آن توانست خود را در دنیای ادبیات مطرح کند.

وزارت فرهنگ، اطلاعات و گردشگری جمهوری قرقیزستان همه‌ساله مراسم‌ مختلفی را به مناسبت بزرگداشت زادروز آیتماتف، در تاریخ ۱۲ دسامبر مطابق با ۲۲ آذر برگزار می‌کند.

الوداع گلسری، معلم نخستین، درناهای بر محل، نهالک روسری قرمز من، تورا کاساندرو و وقتی کوه‌ها فرو می‌ریزند از آثار چنگیز آیتماتف هستند.




نظرات کاربران

کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
۱۴۰۰/۰۳/۱۶

بنظرمن جالب نبود،درحد یک داستان روزنامه ای،این ترویج خیانت بود یا داستان عاشقانه؟

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۲۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۲۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان