دانلود کتاب صوتی اتصال فروش با صدای وحید مرتضوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اتصال فروش اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اتصال فروش

معرفی کتاب صوتی اتصال فروش

کتاب صوتی اتصال فروش اثر دارن هاردی مدیر مجله موفقیت امریکا است. دارن هاردی با دو دهه سابقه‌ی عالی در رهبری اقتصادی، با تجربه‌ی منحصر به فرد در این زمینه، سابقه‌ی همکاری و مصاحبه با افراد موفقی همچون ریچارد برانسون، استیو جابز، وارن بافت، دونالد ترامپ، هاوارد شولتز، چالرز شواب، جف بیزوس و افراد دیگری را دارد.

درباره کتاب صوتی اتصال فروش

در این کتاب صوتی دارن هاردی درباره‌ ۸ سال مطالعه فشرده‌ای که درباره موفقیت داشته صحبت می‌کند و از ذهن و قلب و پشت صحنه موفق‌ترین آدم‌های دنیا که در این زمانه دارند زندگی می‌کنند حرف می‌زند و به طور خلاصه این رازها را با شما درمیان می گذارد.

شنیدن کتاب صوتی اتصال فوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به حوزه موفقیت در کسب‌وکار را به شنیدن کتاب اتصال فروش دعوت می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است او تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت بود که یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها «اثر مرکب» است.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

وحید
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

اصلا به فروش رپطی نداره. ولی برای رشد شخصی خیلی خوبه. صدا خوب بود.

Morteza
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

مفید و مختصر 💯👍🏻

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان