دانلود کتاب صوتی غلبه بر خستگی با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غلبه بر خستگی اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی غلبه بر خستگی

معرفی کتاب صوتی غلبه بر خستگی

غلبه بر خستگی یکی از سخن‌رانی‌های کشیش جول اسکات اوستین، مربی انگیزشی- مذهبی معاصر است. جول اوستین در این سخنرانی از شما می‌خواهد ایما‌‌ن‌‌تان را حفظ کنید و با اعتماد به خدا؛ دوباره قدرت بگیرید و از شکست‌ها و خستگی‌ها نهراسید.

شنیدن کتاب صوتی غلبه بر خستگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن این کتاب صوتی برای همه الهام‌بخش و امید دهنده است.

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در رده پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.

 بخشی از کتاب صوتی غلبه بر خستگی

زمانیکه مدت زیادی را در مبارزه به سر می‌برید, ممکن است خیلی راحت نا‌امید شوید و دست از تلاش بردارید. وقتی مشکل, بیشتر از چیزی که انتظار داریم ادامه پیدا می کند، اینجاست که خستگی سراغمان میاید. خستگی یعنی حس لذت از انجام کار را از دست بدهیم.

خداوند می‌فرماید در کار درست خسته نشوید. نگذارید زمان مانع شما شود, نگذارید یأس و افکار منفی شما را تسلیم کند. وقتی خسته اید, ان اشتیاق، اراده و شجاعت لازم برای جنگیدن را نخواهید داشت. نگذارید که خستگی شما را از پیروزی دور کند و جلوی تحقق رویایتان را بگیرد.

زمانیکه شرایط خیلی سخت است و بیشترین وسوسه را برای تسلیم شدن دارید, یعنی پیروزی نزدیک است. با خودتان درست حرف بزنید تا شجاعت، اراده و بصریت پیدا می کنید. وقتی ذهن‌تان را در جهت درست هدایت کنید, خدا به شما قدرت ادامه کار را می‌دهد.

انسان منتظر شخصی است که دنبال لطف خداست و این انتظار باید پویا باشد.

اگر خدا را در الویت قرار دهید, تلاش‌تان را به موفقیت تبدیل می‌کند. لطف خدا در زندگی, شما را به بالاترین سطح ممکن خودتان می‌رساند. هر روز صبح که بیدار می‌شوید خدا رو شکر کنید. کل روز به قول‌هایی که خدا داده است فکر کنید. ذهن‌تان را از افکار امیدوار کننده و ایمان و افکار پیروزی بخش پر کنید.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۱۰/۰۷

کتابی بسیار انگیزه بخش با گویندگی بسیار خوب❣️

کاربر ۲۵۴۵۰۶۷
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

سلام خیلی عالیه، من خیلی چیزها ازاین نویسنده یادگرفتم، توصیه میکنم گوش کنید،

Shadi
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

خیلی خوب بود

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان