دانلود کتاب صوتی کتاب صوتی فراتر از محدودیت - جول اوستین با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب صوتی فراتر از محدودیت - جول اوستین اثر مهبد قناعت‌پیشه

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب صوتی فراتر از محدودیت - جول اوستین

معرفی کتاب صوتی کتاب صوتی فراتر از محدودیت - جول اوستین

کتاب صوتی فراتر از محدودیت یکی از سخنرانی‌های کشیش جول اوستین درباره محدودیت‌های انسانی و عبور از آنها است. او در این سخن‌رانی می گوید انسان افریده نشده تا در سختی زندگی کند بلکه دانه های عظمت درون انسان است و او باید انها را پرورش دهد.

جول اوستین در این سخن‌رانی انسان را تشویق می‌کند تا در جهت رسیدن به عظمت و بزرگی و دستیابی به اهداف والا در سایه توکل به پروردگار گام بردارد.

شنیدن کتاب صوتی فراتر از محدودیت را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

شنیدن این کتاب صوتی برای همه الهام‌بخش است. به خصوص آنهایی که فکر می‌کنند برای رسیدن به خواسته‌هایشان دچار محدودیت‌های زیادی هستند که قابل رفع شدن نیست.

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در رده پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.

جملاتی از کتاب صوتی فراتر از محدودیت

با ذهنیت رهایی زندگی کنید، نه ذهنیت محدودیت. سرنوشت شما این نیست که با چیزهایی که شما را محدود می‌کنند زندگی کنید. زمانی که همه چیز بر علیه شماست و موانع خیلی بزرگ به نظر می‌رسند، ناگهان خدا شرایط را تغییر می‌دهد.

سرنوشت شما خیلی مهم است. ماموریت شما انقدری بزرگ هست که نباید درگیر محدودیت‌ها باشید. تصور کنید بدون زنجیرهایی که شما را محدود کردن مانند زنجیرهای ترس، زنجیرهای ناامنی چه کارهایی می‌توانید انجام دهید و به چه چیزهایی می‌توانید دست پیدا کنید.

خدا شما رو آزاد کرده تا به آرزوهایی دست پیدا می‌کنید که از چیزی که در تصور داشتید بزرگتر هستند. استعداد‌هایی از خودتان نشان می‌دهید که فکر نمی‌کردید داشته باشید. افسردگی از بین می‌رود، عزت نفس پایین تمام می‌شود. خدا نه تنها زنجیرها را پاره می‌کند، بلکه شما را به سمت بالاتری پرتاب می‌کند.

طوری فکر کنید و حرف بزنید که انگار رها هستید. طوری عمل کنید که انگار رها هستید و جلوتر از جایی که همیشه می‌رفتید بروید. خدای بزرگ همین الان شما را در آزادی و در سطح‌های جدید، در رسیدن به سرنوشت خودتان رها کرده است.


معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

nafas
۱۴۰۰/۰۶/۲۳

اصلا نصف بیشتری که لذت بردم به دلیل گویندگی عالی گوینده هست

neda azarnoosh
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

من کلا عاشق جول استینم خیلی عالیه

مهدیه فتحی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

خیلی کوتاه بود ولی گوش دادنش هم خوبه خدا از روح خود در انسان دمید خدا ما رو آزاد آفرید ما حقمونه که شاد و زیبا و خارج از محدودیت زندگی کنیم خود را از زنجیرهای محدودیت رها کنیم و به سوی زندگی رویایی

- بیشتر
کاربر ۲۴۷۵۰۳۱
۱۳۹۹/۱۲/۰۶

بسیار عالی، انسان احساس سبکی میکنه فوق العادهاست

Elmira Kazemeini
۱۴۰۰/۰۹/۲۰

کتاب خیلی خوبی بود صدای گوینده خیلی گیرا و عالی بود

کاربر ۳۶۴۴۹۴۸
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

ما نیاز مبرم به خودباوری و خدا باوری فعال داریم.

redboooy
۱۴۰۲/۰۹/۲۲

لطفا کتاب های جول رو فقط و فقط با صدای اقای مهبد قناعت پیشه، بذارید.جز صدای ایشون اصلا من با همه ی علاقه ام ب جول نمیتونم کتاب ها رو گوش کنم‌

amir
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

سپاس از این همه زحمت و تلاش

amir 00
۱۳۹۹/۱۰/۱۵

خوب بود

کاربر 7503099
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

بسیارعالی هم صدای گوینده هم موضوع کتاب 👏👏👏

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان