دانلود کتاب صوتی مهره حیاتی با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهره حیاتی اثر ست گودین

دانلود و خرید کتاب صوتی مهره حیاتی

معرفی کتاب صوتی مهره حیاتی

کتابچهٔ صوتی مهره حیاتی، آیا شما ضروری هستید؟ خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکات کتاب مهره حیاتی نوشته سِت گُودین است.

کتاب مهره حیاتی: آیا شما ضروری هستید؟ به کارآفرینان و شاغلان نشان می‌دهد که چگونه در زمینه‌های تخصصی خود افرادی ضروری و اجتناب ناپذیر باشند. افرادی که مدیر بدون آنها احساس تنهایی استیصال کند.

سِت گُودین، نویسنده این اثر، معتقد است که دنیای تجارت دیگر مانند گذشته با پر کردن لیست ِخود از کارمندان معمولی، با حداقلِ توانایی‌هایِ تولیدی، سود کسب نمی‌کند؛ بلکه شرکت‌ها به کارمندانی با تفکر آینده‌نگرانه نیاز دارند تا مشکلات را شناسایی و برای آن‌ها راه‌حل ارائه کنند، حتی زمانی که از این دسته کارمندان مستقیما درخواست انجام کار اضافی مطرح نمی‌شود.

مهره‌های حیاتی، یا شاغلانی که می‌توانند از خلاقیت و قوه ابتکار خود برای کمک به کارفرمایانشان استفاده کنند، علاوه بر کسب ِاحترامِ نیروهایِ مافوق و همکارانِ خود، به بخش کلیدیِ موفقیتِ مداومِ شرکتشان هم تبدیل می‌شوند.

مهره‌هایِ حیاتی، با ارائه ارزشِ اضافی به کارفرمایانِ خود، بدون درخواستِ دستمزدِ متناسب، هر دامنه کاری را به هنر تبدیل می‌کنند. تبدیل شدن به مهره حیاتی در شرکت، جایگزین‌ناپذیریِ یک نیرو را تضمین نمی‌کند، ولی امنیتِ حرفه‌ای را در قالبِ پیشنهادهایِ شغلی ِجدید و شهرتِ افزایش یافته، تضمین می‌کند.

کتاب اصلی مهره حیاتی از دوازده فصل، یک مقدمه و یک خلاصه تشکیل شده است. هر فصل، به چندین زیرمجموعه تقسیم می‌شود که بیشتر آن‌ها، تنها چند جمله هستند. بعضی از فصل‌ها، حاوی شکل‌ها و نمودارهایی ساده است. در انتهای ِکتاب، این نویسنده به لیستی از کتاب‌هایی اشاره کرده که در سرتاسر اثر به آن‌ها رجوع نموده و برای خوانندگانی که دنبال تبدیل شدن به کارمندانی باهوش و ضروری‌اند، مفید واقع می‌شوند.

در کتابچه حاضر مفاهیم اصلی کتاب مهره حیاتی را در هشت فصل مرور می‌کنید.

شنیدن کتابچه مهره حیاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر در سر فکر این را دارید که به مهره‌ای ضروری و اجتناب‌‌ناپذیر در محل کار خود تبدیل شوید و استعدادهای خود را به نمایش بگذارید و جایگاه واقعی‌تان را پیدا کنید، کتابچه مهره‌حیاتی اثر کارآمدی برای شما است.

درباره ست گودین

ست گودین سخنرانی حرفه‌ای، نویسنده و متخصص تغییرات است. او نویسنده چهار کتاب پرفروش در سطح جهانی است که همه آن‌ها را می‌توانید در سایت www.sethgodin.com بیابید. دیگر عناوین کتاب‌های او عبارت‌اند از بازاریابی با اجازه، پخش ایده‌های ویروسی، کلاه منگوله‌ای بزرگ قرمز و نجات‌یافتن کافی نیست و گاو بنفش که مدام کارگاه‌هایش را هم بیرون از نیویورک برگزار می‌کند.

جملاتی از کتابچه مهره حیاتی؛ آیا شما ضروری هستید؟

اگر آموزش دادن ِوظایف کارمندان آسان باشد و بتوان این آموزش‌ها را به سادگی به هر شخصی که استخدام می‌شود داد، آن وقت رقیب خیلی زود فوت‌وفنِ راه‌اندازیِ تجارتی مشابه و سود بردن از بازاری یکسان را یاد می‌گیرد. استخدامِ کارمندانِ باانگیزه و مبتکر، هرچند از نظر پرداخت دستمزد بالا به‌صرفه نیست، ولی چنین کارمندانی در ارائه استراتژی‌های اصیل برای جذب مشتری و حذف سایر رقبا، به شرکت کمک می‌کنند. اگر کسب‌وکارها می‌خواهند نسبت به سایر رقبایشان برجسته جلوه کنند، باید بکوشند تا در بیشترِ موقعیت‌های ِکاری ِخود، اگر نه در همه آن‌ها، مهره‌های حیاتی را استخدام کنند.

شرکت‌ها زمانی که به دنبال مهره‌های حیاتی هستند، باید در جستجوی ِکارمندانی با مجموعه‌ای از استعدادها باشند که بهترین سود را برای کسب‌وکارشان به ارمغان می‌آورند. اطلاع از مجموعه استعدادهای لازم، به طور اخص در استخدامِ مدیران مهم است. رِید هافمَن (Reid Hoffman) و کریس یِه (Chris Yeh)، در کتاب ۲۰۱۸ خود به نام بلیتز اِسکِیلینگ: سریع‌ترین راه برای ساختن شرکت‌های بسیار ارزشمند ۱به توضیح این امر می‌پردازند که شرکت‌های بسیار موفق، به دنبال مدیرانی هستند که سابقه کمک به شرکت‌های مشابه را داشته باشند

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد