دانلود کتاب صوتی اصول موفقیت با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول موفقیت اثر جک کنفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول موفقیت

معرفی کتاب صوتی اصول موفقیت

جک کَنفیلد، بنیان‌گذار مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه برای روح در کتاب اصول موفقیت: رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید یک سری نکات و راهکارهای کلیدی برای افرادی تهیه کرده است که مصمم‌اند به اهداف شخصی و حرفه‌ای‌شان برسند.

درباره کتابچه صوتی اصول موفقیت

این کتابچه صوتی به اختصار و در هشت فصل نکات مهم کتاب اصول موفقیت جک کنفیلد را بازگو می‌کند.

کتاب اصول موفقیت، ابتدا سال ۲۰۰۶ منتشر شد. کَنفیلد این کتاب را در سال ۲۰۱۵ به روزرسانی کرد و توسعه داد، به نحوی که بیشترین تغییر، در بخشِ پایانیِ مربوط به ابزارهایِ دیجیتال صورت گرفت. فصل‌های این کتاب، بر اساس اصولِ موفقیت چیده شده‌اند، و هر یک از ۶۷ فصل آن، به یک بخش مهم از توصیه‌های او اختصاص یافته است. این کتاب به شش بخش تقسیم شده که ترتیب زمانی دارند، یعنی از اولین تکالیف تا آموزش‌های پایانی مرتب‌سازی شده‌اند. این بخش‌ها شامل اطلاعاتی در مورد سنگ بناهای اصلی موفقیت، پرورش ندای درونی حامی، ایجاد تیمی کارآمد، توسعه روابط قوی، مدیریت پول و تسلط بر فناوری است.

یکی از ویژگی‌های سبک کَنفیلد این است که از جملات قصار و نقل قول‌های مختلف، نه تنها در ابتدای هر فصل، بلکه به کرّات در سراسر متن استفاده می‌کند. او سخنان خردمندانه مربی‌های بزرگی همچون تونی رابینز (Tony Robbins) را در کنار نقل‌قول‌های متفکرین، هنرمندان و چهره‌های برجسته از فرهنگ عامه معاصر قرار می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با کتاب اصول موفقیت کنفیلد این کتابچه خلاصه و مفید را بخوانید.

شنیدن کتابچه‌ی اصول موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید با یک برنامه‌ریزی درست به هدف خود برسید و از طرفی به دلیل مشغله زیاد وقت کافی برای خواند کتاب‌های پرحجم ندارید، می‌توانید خلاصه کتاب اصول موفقیت کنفیلد را گوش کنید و از آن ایده بگیرید.

درباره جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مجموعه کتاب‌های جنجالی سوپ جوجه برای روح است. او، نویسنده و ویراستار صدها کتاب است و یک سخنران بسیار محبوب و معروف به شمار می‌رود. او با قلمی می‌نویسد که مملو از تجربیاتِ فردی بسیار موفق به عنوان کارآفرین است. کَنفلید ادعا دارد حدود پنجاه سال است با اصول خاص خودش زندگی می‌کند.

دیدگاه کَنفیلد بیشتر روی روان‌شناسی تمرکز دارد تا کسب و کار. همچنین او تاکید زیادی روی اهمیت گذشته و برخورد صحیح با آن، برای ایجادِ پیشرفت فردی و حرفه‌ای دارد. کَنفیلد همواره توجه خوانندگان را به چشم‌اندازِ درونیِ خاطرات و فرآیندهای فکری جلب می‌کند، چیزی که در برابر رفتارهای بیرونی قرار دارد. او از خوانندگان می‌خواهد به احساساتِ سخت و دشوارشان توجه کنند و به صورت دقیق، روشی را که با خودشان گفتگوی درونی دارند، مدّ نظر قرار دهند.

جملاتی از کتاب‌چه اصول موفقیت

هر کس یک برند آنلاین دارد، چه متوجه آن باشد، چه نباشد. اولین گام در خلق یک برند کارآمد، درک این است که همه عناصرِ گسسته‌یِ حضورِ آنلاین، روی برداشتِ افراد بیرونی از آن برند، موثرند. فراگیرشدن رسانه‌های اجتماعی باعث شده هر فردی بتواند ارتباط اینترنتی داشته باشد تا از این طریق، به روشهای کاملاً جدید، مخاطبینی برای خود دست و پا کند، بخصوص برای افرادی که تواناییِ هزینه‌کردِ زیاد ندارند. اما اشتباهات می‌توانند گران تمام شوند و متمایزسازی خود از بقیه، می‌تواند بسیار سخت باشد.

بسترهایِ رسانه‌هایِ اجتماعیِ مختلف، دارای آداب و رسوم، هنجارها، معیارها و پیچیدگی‌های مختلفی‌اند که به بهترین شکل، از طریقِ تجربه فرا گرفته می‌شوند. برای مثال، ممکن است مخاطبین توئیترِ یک نفر، با مخاطبینِ فیسبوک او تفاوت زیادی داشته باشند- و مطلبی که فردی در بلاگی منتشر می‌کند یا مقاله‌ای که توسط او در جایی منتشر می‌شود، شاید در بسترهای دیگر ارائه نشود. آزمودن باعث می‌شود افراد تصمیم بگیرند که کدام بسترهایِ رسانه‌هایِ اجتماعی، ارزش صرف کردن زمان، ارائه محتوا و در برخی موارد، خرج کردن دلارهای تبلیغاتی را دارند. هوشمندی، نیازمند زمان و شکیبایی است تا رشد یابد.

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد