دانلود کتاب صوتی بهترین سال عمرتان با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین سال عمرتان اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین سال عمرتان

معرفی کتاب صوتی بهترین سال عمرتان

کتاب صوتی بهترین سال عمرتان اثری از دارن هاردی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در مسیر رسیدن به اهداف و واقعی کردن رویایتان به جلو بروید. انتشارات شنیدار، نسخه صوتی این اثر را با صدای مصطفی طالبیان در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی بهترین سال عمرتان

یک فکر و ایده مثل یک غنچه است. زبان و حرف زدن درباره‌ی آن مثل شکوفه. عمل کردن به آن میوه و ثمره‌ی آن فکر است.

همه‌ی ما شب‌ها با رویایی در سر می‌خوابیم و صبح وقتی که بیدار می‌شویم، در فکر عملی کردن آن رویا هستیم. اما برای عملی کردن یک رویا فقط و فقط فکر کردن به آن کافی نیست. بلکه باید مسیر مشخصی داشت و اهداف را تعیین کرد و قدم به قدم با برنامه پیش رفت. دارن هاردی در کتاب صوتی بهترین سال عمرتان، چرایی داشتن یک هدف، مسیر تعیین اهداف و رسیدن به آن را به ما نشان می‌دهد. با خواندن این کتاب و عمل به آنچه که باید انجام بدهید، بهترین سال عمرتان را آغاز می‌کنید.

کتاب صوتی بهترین سال عمرتان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر هنوز رویاهایتان را دوست دارید، و اهدافی در سرتان دارید که نمی‌دانید چطور می‌توانید به آن‌ها برسید، کتاب صوتی بهترین سال عمرتان راهنمای بسیار مناسبی برای شما است.

درباره‌ی دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده آمریکایی و سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است. هاردی نویسنده نسخه‌های پر فروش نیویورک تایمز است. همچنین کتاب اثر مرکب نیز اثری از دارن هاردی است.

جملاتی از کتاب صوتی بهترین سال عمرتان

چرا باید هدف گذاری کنیم؟

اگر قصد دارید به اهداف بزرگتان در زندگی برسید، و آینده‌ای که همیشه برای داشتنش در رویاهایتان دارید را به واقعیت تبدیل کنید، می‌بایست با تعیین اهدافتان شروع کنید. خیلی راحت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌آید. تعیین اهداف کلید موفقیت است. بزرگترین افراد موفق جهان، به این علت موفق بودند که برای رویاهای خود، از قبل نقشه‌ای را تعیین کرده بودند. و این در حالی است که شما قصد ندارید شرکت‌های چندین میلیون دلاری یا آسمان خراش بسازید. یا شاید هم بخواهید. با وجود این باز هم لازم است تا اهدافتان را تعیین کنید و هر روز به ان‌ها رجوع کنید تا مطمئن شوید در مسیر درست هستید. 

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

علیرضا روزگار
۱۳۹۸/۰۹/۱۶

کتابی مملو از راهنمایی و انگیزه . بهمراه راوی خوب که انگار خود دارن هاردی برای شما توضیح میدهد .

علی اله یاری
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

کتاب خوبیه ولی اثر مرکب یه چیز دیگست اونم با صدای کامبیز خلیلی و هومن شاطری بهترین سال عمرتان فقط حیف که خیلی کتابی ترجمه و گفته شده مثلا میگه خیلی خوب است در حالی که باید بگه خیلی خوبه لااقل

- بیشتر
حسن اسکندری
۱۳۹۹/۰۷/۱۲

عالی

Hamed Banaei
۱۳۹۹/۰۴/۰۵

کتاب خوبی بود. اگر اثر مرکب رو خونده باشین خیلی از قسمت هاش تکراری هستش. فقط بدی که داشت این بود که فصل ها نامشخص بود. یعنی نمیدونستی که الان کجای کتاب هستی و در چه مرحله ای احتمالا مشکل از

- بیشتر

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان